perjantai 17. helmikuuta 2012

Mehevä perjantai

Olen taas virtaa täynnä!
Käväsin herättyäni postilaatikolla. Mennessä varaston oven edessä näin jotain pinkkiä. Luulin sitä ensin roskaksi. Kun pääsin lähemmäksi, se olikin kännykkäpussukka ja luuri. Tämän talon eräs asukas ja hänen miehensä olivat parkkiksella putsaamassa autoa ja huusin heille, että onko kännykkä tippunut? Kokeilivat taskujaan ja mies lähti tulemaan minua vastaan. Nainen huusi autoltaan, että justaan löytyi autosta kaksi vuotta sitten hukkunut kännykkä. Mies tuli luokseni ja annoin pussukan hänelle ja hän sanoi, että pitäs laittaa rautaketjulla se kii. Lunta vähän tuiskutti ja lähdin nopsaan käymään postilaatikollani.

Yllätys, yllätys: Postilaatikko oli täynnä! Sieltä löytyi peräti neljä kirjapakettia!!!!! Jihuuuuuu!!!!!
Sisällä, kun sain paketit auki, niin yksi kirja oli bc-sädekirja ja muut kolme oli huutonetin kautta hankkimiani kirjoja. Mikä ihana perjantai tänään onkaan! Yksi kirja oli kyllä hyvin pakattu:kirjekuori oli kokonaan läpinäkyvän teipin peitossa! Oli kyllä kestävä paketti ja kirja ol pussissa, ettei varmasti kastu. Kaksi kirjaa oli sitten vain kääritty pelkkään paperiin, bc-kirja oli kuplapussukassa. Olen tullut siihen tulokseen, että kirja pitää laittaa ennemmin pussiin, kuin pelkkään paperiin, sillä näin talvella paketit voi kastua postilaatikossakin. Mulla ainakin menee postilootaan lunta, vaikka on ihan ehjä loota.

Pääsin koneelle ja sain justaan palautteet annettua kirjoista, kun laitoin sitten luuriini herätyksen, sillä iltapäivällä ratkee eräs nettihuuto. Jätin luurin yöpöydälle ja pääsin tähän koneelle, niin samassa luuri soi. Tuntematon numero luki ruudussa. Mietin hetken, että vastaanko, mutta vastasin kuitenkin. Soittaja ol mies, joka on soitellut mulle jo vuodesta 2006 lähtien. En tiedä hänen oikeaa nimeään, on kaksi vaihtoehtoa nimelle. Hän on mua muutaman vuoden nuorempi ja omien sanojensa mukaan vapaa poikamies ja asuu kuulemma Jyväskylässä. Hänen kanssaan on niin rentoa jutella. Hän kyseli mun miesjutuista ja kerroin ja sit mä vuorostani kyselin hänen naisjutuistaan. Hänellä alkoi tänään viikon loma ja että hänellä on jotakin suunnitelmia. Kysyin, että onko menossa naisiin, niin sanoi, että ei. Sanoin, että kyllähän nuorella miehellä pitäs olla naisia, joita käy aina hoitelemassa. Hän sanoi, ettei ole ketään. Sit kyselin, että millainen hänen ihannenaisensa on ja hän kertoi.
Nopsaan meni reilu parikymmentä minsaa. Puhelun alkuun annatin tulla hänelle, että mä olen päättänyt, etten vastaa tuntemattomiin numeroihin, että olen niin vittuuntunut, ku luurissa lukee, että tuntematon numero soittaa, että vois kyllä soittaa numeron kanssakin. Hän sitten sanoi, että sehän on ihan jokaisen oma asia, että vastaako vaiko ei, ni sanoin, että asia koskee myös häntäkin, että en välttämättä aina vastaa, ku ei kerran suostu soittaan numeron kera. Hitto, että mua otti kupoliin, mutta sainhan nyt asian sanottua hällekin.
Olin nimittäin tässä reilu viikko sitten kilahtanut oikein kunnolla ja laittanut meilit parille miehelle, jotka aina silloin tällöin soittavat mulle ja tietysti sillä helvetin TUNTEMATTOMALLA NUMEROLLA. No, toisesta miehestä ei ole kuulunut YHTÄÄN MITÄÄN, mutta toinen laittoi pienen meilin, että ei ole soittanutkaan, että tuon takia just ei uskalla tavata mua, ku suutun niin herkästi. Hitto soikoon, kai nyt mulla on oikeus suuttua silloin, ku siltä tuntuu, eikä olla mikään helvetin hangon keksi!

No joo, asia unohdettu ja kuopattu. En jaksa ajatella enää yhtäkään miestä. Olkoon kaikki!

Taidan viettää koko helvetin viikonlopun ihan kotona vaan, vaikka sunnuntaina on jo laskiaissunnuntai. Äiteehän pyyteli käymään, mutta saa nyt nähä, jaksanko lähteä yhtään minnekään.

Hitto, ku piti muistaa nuo suuttumusmeilit, nyt laski mieliala, kuin härän häntä. Ilo kirjojen saamisesta on tiessään ja mulla posket helottaa kuumina.

2 kommenttia:

  1. Mukavaa laskiaissunnuntaita, vaikkapa kirjojesi parissa! Äläkä sure, kyllä noi mieshommelit tosta taas suttaantuu...

    VastaaPoista
  2. Tää uusi blogi on herkullisen värinen. Miul tulee kesä ja jäätelö mieleen. :-)

    Toivottavasti kuuluupi hyvää. Miehistä "5"!

    tiina

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)