keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Tunnustuksia











Tällainen tuli Roz:in blogista. Jee, mä osasin sittenkin lisätä tuon kuvan ja vielä linkin tuon tekstin alle :) Ihanaa oppia uusia asioita!!!
Käväsen syömässä puuron, mulla on lähtö puol kakstoista taas. Nyt on puuro syöty ja reilu puoli tuntia aikaa kirjoittaa tää teksti.
Elikkäs:

Tunnustuksen saajan on
-kerrottava linkin kera keneltä tunnustuksen sai
-paljastettava seitsemän faktaa itsestään ja
-laitettava tunnustus eteenpäin 15 blogiin

Paljastukset minusta:
1. Olen varsinainen maitokissa, vaikka olen sinkku, ostan kaupassa käydessäni vähintään 3 litraa maitoa, sillä pyrin käymään vain kerran viikkoon kaupassa.
2. Olen arka ja ujonen.
3. Haluaisin joskus soittaa jollekin ja jutella, mutta aristan soittamista :(
4. Joskus itken ja kaipailen menneitä ihastuksia, mies kerrallaan. Mietin heitä, että mitä silloin tapahtui, kun vielä pidimme yhteyttä/seurustelimme.
5. Rehvisivulla, jossa minulla on profiili, samaa sivustoa käyttää ex-miehenikin. Kun olen tehnyt hakuja miehistä, tämän ex-miehen profiili tulee aina eteen. En ole uskaltanut mennä hänen sivulleen, sillä en halua, että hän ottaa minuun yhteyksiä. Nyt ehkä voisinkin mennä, sillä minulla ei ole enää kuvaa profiilissani :)
6. Pelästyin menneen lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, kun olkkarissa seinillä(kahdella seinällä) olleet kuksat ja lappikaulakorut kopisivat, kello oli silloin noin 00:50. Kukaan ei ollut olkkarissani, heräsin siihen kopinaan. En uskaltanut mennä olkkariin puoleen tuntiin! Kun menin, yksi kuksa oli lattialla! En ollut nähnyt unta! Mun luonani kummitteli!! :)
7. Olen kirjafriikki ja teen useimmiten ostoni huutonetin kautta. Nyt myös itsekin sinne laittanut muutamia asioita myyntiin, mutta mitään ei ole vielä huudettu minulta. Odotan rauhassa.

Tunnustus jatkaa matkaa seuraaviin blogeihin:

1.Vipsu
2.Hymytyttö
3.anni
4.Valkoinen kirahvi
5.Hanna
6.Susa

Enempää en ehdi blogeja etsiä, pitää pian kohta lähtee.
Mukavaa päivää ja kirjoitan vaikka illalla enemmän.


1 kommentti:

  1. Kiitos ihanainen!! Kivoja paljastuksia sulla:) Mä olenkin tämän jo saanut ja paljastellut, joten en tee enää uutta. Tunnustuksen otan silti ilolla vastaan <3

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)