lauantai 3. maaliskuuta 2012

Jäätelöautolla

Odotin meidän postilaatikoiden luona jädeautoa melkein 10 minsaa ja sormet oli valmiiksi jo ihan jäässä. Odotus kannatti tässä tapauksessa.
Muutama yö sitten näkemäni uni ei toteutunut. Autoa ei ajanut nainen, vaan mies! Ja mikä mies, nallekarhumainen tumma, bauttiarallaa miun ikäseni ja minun makuuni oleva mies! Olin yksin ostajana, onneksi :) Mies nauroi alkuun, että auton käsijarru ei oikein toimi, että auto pitää olla tasasella. No, sit annoin lippuset ja kerroin, mitä ostan. Mies keräsi ne minulle. Mulla oli K-kaupan pussi valmiina. Mies tuli ihan mun eteeni ja pudotti laatikon ja dumlerasian pussiin.Voi kun se hetki ois kestänyt ikuisuuden, kun oli mun edessäni. Oih!
Sit mies otti auton perästä vielä sen coctailpiirakkapussin. Meinas jo pudottaa senkin mun muovipussiini ja kysyin, että onko ne raakapakasteita ja näytti, että on. Siinäkin mies oli ihan mun edessäni. Huh huh huijaa, mitä herkkua sinkkunaiselle!!!!! :)
Sit käännyin lähteäkseni, mies sulki jädeauton luukun. Huikkasi vielä mun perääni, että mukavaa viikonloppua! Miekin huikkasin, että samoin.
Voi, minust taitaa tulla kerran kuukaudessa jädeautolla kävijä, ku sitä ajaa noin mielenkiintoinen mies :)
Harmi vaan, en nähnyt, että oliko hänellä sormusta, näin vain oikean käden.
No, aion kyllä nyt talven aikana mennä toistamiseenkin jädeautolle, se on varma :)
Mutta kivaa, että sain silmänruokaa ja vähän jotain kivaa päivääni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)