keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Pikkulauantai

M:lle:
Oli ihanaa kuulla sun ääntäsi taas, kun soitit mulle.
Aurinko alkoi paistaan puhelusi jälkeen, pari tuntia myöhemmin, kun söin appelsiineja, aurinko killotti suoraan mun kasvoihini ikkunasta ja ajattelin sinua! En olisi halunnut menettää sitä tunnetta, mikä mulla silloin oli. Ihanaa, että muistit minut, työreissulla ollessasi :)

Tänään on lääkäriaika ja mua jänskättää, mitä lääkäri sanoo siellä. Toivon, että saan jo uuden lääkkeen reseptin.
Hiukan viime kerralla omahoitajalla käydessäni juttelin lääkkeettömästä elämästä, niin hoitaja sanoi, että ei tässä vaiheessa. Jonkin verran tieto latisti mun intoani, mutta kuitenkin mulla jaksaa palaa pieni toivon liekki siitä, että jonain päivänä mun ei tartteis syödä lääkkeitä ollenkaan. Nyt kun on päällä kolme eri lääkettä.

Mä olin unessani taas koulussa, taas kerran!
Oli koulun päättäjäiset ja vielä päättäjäispäivänä matikan kokeet. Ekalla tunnilla sain ekalta sivulta muutamat laskut laskettua ja toisella tunnilla saatiin ihan eri monisteet ja taas piti laskee.
Sit oli ruokatunti ja monet läks jo koulusta pois, myös mun ihastukseni ja pystyin taas vapaasti hengittämään :)
Sen jälkeen rämmittiin lumihangessa, kohti järven rantaa.
Hangessa rämpimisen jälkeen näin taas ihastukseni, hän oli tullut takas kouluun, todistusten jakoon.
Uni loppui siihen, ku keittiön hyllystä sai opettajan luvan myötä käydä valitsemassa suklaata kotimatkalle ja samalla piti kirjoittaa opettajan osoite ylös, että voi lähettää ne matikan kotitehtävät opelle.

Mitä ihmettä tuossa kasiluokassa on oikein ollut, ku niin monesti näen siitä unta??? Ihmetellä täytyy moista!
Pitäs vissiin käydä sen vuoden päiväkirjat läpi lukien.

Oispa jo ilta! Lämmäytän saunan tänään ja juu, otan myös yhden keimon, ihan varpisti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)