tiistai 27. maaliskuuta 2012

Pörölörölöö

Ei mulla mittään asiaa ole, kuhan huvikseni tulin kirjoittaan, ku tuntuu, etten mä kirjoita tänne blogiin mittään ajatuksiani. No, eipä niitä ajatuksia ees olekaan. Mistä hitosta niitä ois voinu tulla, ku mittään ei tapahu mun elämässäni. Kaikki seisoo vaan paikallaan.

Oli joo ihmeellistä, että olin ees perjantaina serkulle kuskina, ku halus mennä baareihin. No joo, sit siinä kävi niin, että serkku katos, lähtikin omille reiteilleen ja mä kun odotin häntä autossa puolisen tuntia, ku olin lähtiessä sanonut, että tulis pian autolle ja sanoi, että tulee. No joo, olihan hässyä vähä mullakin, ku kuuntelin radioo autossa, laukku oli takapenkillä ja laukussa kännykkä. Oli sitten tullut neljään mennessä kaksi puhelua serkulta. Soitin hälle ja sanoin, että tulis jo autolle,ni hän sanoi, että hän opn autossa. Mulla meni hetkinen tajuta, että mun enne kävi toteen, että hän oli lähtenyt taksiin baarista. Vähä mä aloin kiehumaan ja lähin kotiin. Kotoo sit soitin serkulle, että perillä ollaan. Hän tuli hakeen kamojaan ja läks jatkoille. Mulla oli ihan sellainen olotila, että oisin laittanut oman lapseni liikenteeseen. Tuli vain sellainen tunne. Mielessä oli vahvasti kuudentoista vuoden takaiset muistot, ku ite 21 vuotiaana menin baarista baariin ja miehet vaihtui mennen tullen. Silloin vain piti saada mennä, eikä silloin pidätellyt mitkään sanomiset.
Piti sit ottaa unilääke, ku menin nukkumaan, etten koko yötä ajattelis, että missähän serkku-pikkuinen oikein menee.
Taispa olla vimppa kerta kuskina. Ei oikein huvita moiset reissut.

Kello on jo yli kolmen ja mä olen syönyt vain kaksi leipää kahvin kera aamulla. Ois ihan nälkäkin, mutta ei yhtään huvita alkaa laittaan mitään ruokaa. Paska sentään!

Huomenna on mulla lääkäriaika. Toivottavasti huomenna saan jo uuden masislääkkeen reseptin.

Tänään en saanut postia. Itte kyllä huomenna laitan ainakin neljä kirjaa postiin, matkalle kohti uutta kotia, ellei sitten yksi bc-immeinen vielä ehdi illan mittaan laittaan osoitettaan mulle viestinä, hän ei ollut rabck.comissa, joten en tiiä osoitetta. Sitäpä sitten odotellessa.




2 kommenttia:

  1. Kyl siul on kunnolliset hermot, ko oot ootellunna siun serkkuas aamusella kylmäs autosa... saapi olla tyytyväine sukulaisiinsa siun serkkus!!! :-)

    KAIKKEA HYVÄÄ SIULLE!
    -T

    VastaaPoista
  2. No eipä auto koko aikaa kylmä ollut, kun käynnissä oli, lämmittääkseen autoa.
    Hitsi, mulle sanoi baarissa yks oranssipaitainen mies kahteenkin otteeseen, että kaikkee hyvää sulle ja nyt tuli se kolmas kerta :D Joo, kiitos vaan! :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)