perjantai 2. maaliskuuta 2012

Puhelinnumero

Olin hetki sitten sätissä, kuinka yllättävää. Sinne tuli se mun nuoruudenihastus ja sättäiltiin jonkin aikaa. Nyt hän on kuulemma eronnut. Oli jutellut eukon kanssa, niinkuin olin neuvonut, että ikävät asiat pitää puhua, eikä niitä pidä paeta. Kysyin mieheltä, että millaisen naisen kanssa oisit onnellinen, ni sanoi: "sun". Että johan pomppas! Kymmenen vuotta sitten juttu lopahti, ku mies vaan katos. Sanoinkin hälle, että yrittää saada mut ihastuun itteensä ja sit taas katoo. Oli viis minsaa hiljaa ja sit sanoi, että lähtee kauppaan ostaan ruokaa(kaljaa), antoi mulle numeronsa ja pyyti soittaan myöhemmin.
Otin numeron muistiin ja nyt se on mulla luurissa. Mua HIUKKA PIKKASEN pelottaa ottaa yhteyttä häneen! Toisaalta taas haluisin jutella hänen kanssaan ja olla vaan kaveri. Niinkuin sanoin, etten harrasta panosuhteita ja se päätös myös pitää. Kuitenkaan en mene takuuseen, että mun tunteeni häntä kohtaan pysyy aisoissa.
Mitä mä teen??????????????????

2 kommenttia:

  1. Mitä sie tunnet sisimmissäs?

    Ain voitpi soittaa, mutta stte voipi olla vaikia pyöritys sen jälkeen ajatuksis... Mie varmaan soittaisin. Ihanasti kuiteskin sanoi siulle.

    Kerro huomen mitä sie päätit. Sie tiiät itte sen kaikista parhaiten.

    tiina

    VastaaPoista
  2. Sisimmässäni tunnen pientä kiinnostusta ja toisaalta taas en haluais olla miehen kanssa missään tekemisissä, sillä hän on jo isä ja mä haluan miehen, jolla ei vielä ole lapsia. Että silviisii.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)