lauantai 28. huhtikuuta 2012

Ahdistus tulee iholle asti

Mua ahdistaa, oksettaa ja on muutenkin paha olla. Mä haluisin vain huutaa ja itkee ja oksentaa. Mulla on niin helvetisti mittari punaisella, häiriötilassa! Mulla on luurikin kii, ku en jaksa keneltäkään puheluita tai viestejä. Mä en vaan jaksa! Kuluneen viikon ajan olen ollut tässä ahdistuksen vallassa ja tänään reissusta tultuani ahdistus tuli iholle: mun ihoa kihelmöi sillei ilkeesti. Ahdistaa niin helevetisti!
Mä sanon tässä ja het nyt, että EN OTA TÄNÄ VUONNA ENÄÄ KETÄÄN TÄNNE KYLÄÄN. Mä en vaan yksinkertaisesti JAKSA olla kenenkään kanssa samassa kämpässä montaa hetkee kerrallaan, tulee vain niin paniikki olo :(
Nyt oon ottanut jo kaksi rauhoittavaa, eikä olotila ole parantunut, tuntuu, että sydän on koko ajan kurkussa :(

3 kommenttia:

  1. Tiiän. Mennee ohiki ko saapi olla itteksensä taas.

    Missäs sie olit reissus?

    Tiina

    VastaaPoista
  2. No enpä mie reissaile missään muualla, kuin porukoilla.

    VastaaPoista
  3. No en kyä miekään taia.. :-D Onko yhtään helpottanut?
    -sama vanha

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)