maanantai 30. huhtikuuta 2012

Hauskaa vappua!!!!!

Täällä mä vietän vappuaattoiltaa ihan yksinäni ja NAUTIN!!!!!!!!
Päivällä nukuin kauppareissun jälkeen oikein kunnon päikkärit, tais hupsahtaa peräti kolme tuntia ja voin kyllä sanoa, että TEKI TERÄÄ!!!!!!!
Päikkäreitten jälkeen keitin suhveet ja tulin koneelle. Sainkin huutonetistä taas yhden kaipaamani kirjan, eli kävin maksaan sen ja laitoin myyjälle sähköpostia. Nyt vaan sitten odotellaan ja jännätään, milloin kirja tulee :) Tekis mieli kertoa, mikä kirja se on, mutta pidänpä jännitystä yllä. Myyntitekstin mukaan se kuuluu yhteen trilogiaan ja mulla on se eka opus ja olen sen lukenutkin ja tykkäsin kovastikin, sillähän mä halusin tän toka kirjankin omakseni. Kirjan ja ruusun päivänä kirjakaupassa kyselin opusta, ni oli vain äänikirjana ja hintana 33 euroa, kesällä vasta kuulemma ilmestyy pokkariversio, mutta enhän mä jaksa niin kauaa odottaa, että saan kyseisen opuksen käsiini, vaikken sitä ihan heti kerkiäkään lukemaan. Mulla on vielä 5 ja puol kirjaa kirjaston opuksia lukematta, joten niistä tulee nyt sitten tänne arvioita.
Ei mulla muuta. Menen odotteleen sähköpostiin, että sinne tulee bc-sivuston kuukauden kirja-arvonnan voittajan osoite, ni pääsee pähkäileen, että mitä hälle lähetän.
Näin se ilta etenee. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)