torstai 26. huhtikuuta 2012

Mua ihan naurattaa

Joka kerta, ku tulen blogiin, siis joka ikinen aamu tahi päivä, milloin nyt satunkin tulemaan koneelle ekaa kertaa herättyäni, niin tarkistan tilastotiedot. Noh, eilen on käynyt kaksi Ranskasta ja kaksi Yhdysvalloista ja loput Suomesta. Mä en siis ymmärrä, kuinka mun blogia lukee joku ulkomaalainen. Miksi ihmeessä??? Mitä hyö ettivät miun kuivasta blogistani?? Ihmettelen vaan, ihan iteksiään.
Kävijöitä on nyt blakkarissa 1091, eli pian kait ropisee tuhannen ja sadan raja rikki. Kävijöitä on päivittäin 5-27 välillä ollut nyt parin kuukauden aikana. Aika paljon tulee googlen kautta ja sit jostain ihan ihme osotteista. No, onhan se kiva, että kävijöitä piisaa.

Mua kypsyttää, ku Saunalahti koko ajan pätkii nettiä. Tänäkin aamuna olen käynnistänyt netin ainakin jo viis eri kertaa :( Mä kirjoitinkin eilen yhdelle mesekamulle, että sais tulla poistaan mun koneelta ylimääräiset ohjelmat. Saa nyt nähä, milloin sitten ehtii tänne saakka. Kyllä mä olen jo kyteksinyt uutta konetta ittelleni, mutta jotenkin sitä aina siirtää ja siirtää.

Mun nimi oli mainittu tän päivän Viiskunta-lehdessä jopa kahdesti! Tuli oltua tiistaina kirjaston auditoriossa järkättyä RunoRoosa-raatia kuuntelemassa, kun siellä oli yksi miun juttunikin arvioitavana. Sain vain 21 pistettä, kun voittaja(kaksi tankarunoa) vetäs arvioijilta 25 pistettä. Mut hei! Jonkunhan se on oltava jumbosijallakin :)
Nyt pitäs mennä näppäileen tarina sunnuntaita varten valmiiksi, sillä kirjoittajaseuran tapaaminen aikaistettiin viikolla. Tällä kertaa mulla onkin kivan pitkä tarina :)

Että semmoista hommaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)