lauantai 14. huhtikuuta 2012

Paska isä

Miks helevetissä sä soittelet mulle? Mä en sulle vastaa! Saatana mä vihaan sua! Perkeleen paska! Et saa hyvitettyä satasillasi sitä, että hylkäsit mut yli 30 vuodeksi! Vittu mä inhoon sua sydämeni pohjasta! Perkeleen perkele paskapää! Haluan, että sä saasta kuolet saatanan rupikonna!! Sä et pääse osalliseksi mun elämääni enää! Ristus, että mä vihaan sua!!!! Mä haluun hakata sut tuusan nuuskaksi saatanan paskapää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuole kurja paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miks perkele sun piti hylätä mut???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kerro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ymmärrä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :``(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)