keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Tänään on SE päivä!!!!

Tällainen kakku ois ihana! Mä en tehnyt kakkua lainkaan. Ei vaan jaksanut alkaa tössäämään. Yksin sen joutuis kuitenkin syömään. Ostinpa eilen jäätelöä, kahta kääretorttua ja keksejä kaupasta ja on mulla vielä viikonloppuna tehtyä raparperipiirakkaakin muutama palanen.
Yleensä olen lähtenyt synttäripäivänä shoppailemaan Keskikauppaan, vaan nyt ei yhtään huvita lähtee minnekään.
Keskimmäinen veljenpoika soitti mulle tuossa puoli tuntia sitten. Hän on reilu parivuotias ja joitakin sanoja jo puhuu ja lauloi mulle happy birthday to you-alun :) Ihana <3 Juttelin sitten pitkästä aikaa hänen äitinsä kanssakin. Poitsu kun on taas ollut kuumeessa ja on kova yskä, reppana :( Hänen isoveljensä oli jo päässyt hoitoon, kun ei ollut kuumetta. Kyllä ne poitsut on jatkuvasti kipeenä :( Mä vähä epäilen, että siihen on syynä se, että heidän äiti poltti tupakkaa, kun oli raskaana :( Kukin tyylillään.
Voi hitsi, ku tekis vieläkin mieli kahvia, vaikka jo join pari mukillista aamupalaksi ja höysteenä oli kaksi keksiä. Olipas taas niin hitsin terveellinen aamupala! Hyi mua!
Mulla iski eilen kiva inspis, sain kirjoitettua jonniinmoisen tarinan seuraavaa kirjoittajaseuran tapaamista varten ja sit sain mun ikuisuustarinaani repliikkejä kirjoitettua. Eilen jo päivällä pähkäilin, että kuinka oikein jatkan tarinaa, niin sit välähti, että alan leventää sitä, eli keksin väliin tapahtumia ja kirjoitan just niitä repliikkejä. Tarina ku on muuten niin pattitilanteessa, että en oikein keksi jatkoa, niin silloin on näköjään aika leventää tarinaa :) Nuo tekstit pitäs vaan kirjoittaa vielä koneelle, ku eilen illalla kirjoitin ne paprulle.
Tällaista täällä. Mä nautin auringosta ja tästä päivästä ihan vain kotosalla :)

5 kommenttia:

  1. Oikein hyvää, vaikkakin myöhästynyttä syntymäpäivää!!! :)
    Muistelin väärin, että olisimme samana päivänä synttärisankareita, siksi kiiruhdin blogiisi vasta tänään! :D

    VastaaPoista
  2. Kaunis kakku!

    Paljonko vuosia tuli mittariin? Itsellä 43 tänä keväänä. Blogisi vaikuttaa mukavalta jo ensinäkemältä. Jään seurailemaan!

    VastaaPoista
  3. Kiitos vaan. Juu, kakku on kaunis kuvassa, ei vaan ole mun tekemä, ihan googlesta kopsattu.
    No, mun vuosimalli on 1975, että siitä saapi laskea, paljonko ikää tuli mittariin. Vielä voip sannoo, että on alle nelikymppinen :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)