torstai 12. huhtikuuta 2012

Unia, unia ja vielä kerran unia

Mä elän enemmän unissani, kuin todellisessa elämässä. Uneni ovat valtavan tapahtumarikkaita, kun taas normielämä on helvetin köyhää tapahtumiltaan.
Välikommenttina viskataan, notta ristus, ku mua vituttaa tää bloggeri! Teksti tulee jälkijunassa ja muutenkin tökkii. Odotuttaa ihan helvetisti. Paska paska paska.
Viimeyönä näin unta kouluihastuksesta Mikosta ja jäätelöistä ja mä ajoin linja-autoa, nappia painamalla!
Olen nähnyt unta Petristä(jo edesmennyt, koulukamuni, ihastukseni ja poika, jolta sain ensisuudelmani luokkaretkellä Ruotsin laivalla) ja olen nähnyt unta myös Terosta ja Lassesta, joihin olin myös ihastunut yläasteella. Tero ja Lasse olivat kait parhaat kaverit, kun olivat aina yhdessä kouluvälkillä. Voi, mä vieläkin voin sielunisilmin nähä Teron. Jotenkin hän oli niin komea yläasteella. Hän tuli kouluumme sivukylältä seiskaluokalle vasta, ol minnuu vuoden ylemmällä luokalla. Olen useamman kerran nähnyt viimeaikoina hänestä unta, enkä tiedä miksi.
Heräsin viime yönä vähän yli 2, kun mun silmissä vilisi erilaisia kuvioita! Oli karmea tunne, kun vilinä ei tahtonut lakata millään. Sytytin lampun yöpöydällä ja yritin karistaa kuviot silmistäni katsomalla valkoista seinääni. Ei ole aiemmin tapahtunut tuollaista. Sit kuitenkin suljin silmäni ja jonkin ajan kuluttua olin nukahtanut.
Tais kuvioiden vilinä johtua siitä, että luin eilen Kuinka lähestyä leskimiestä-pokkaria sen 323 sivua ja vielä seuraavaa kirjaa 101 sivua! Koko päivä menikin lukiessa, mitä nyt välillä tein ruokaa. Tänään en kyllä noin paljoa aio lukea. Pitää lähtee kylillä käymään ja postittaan tuo eilen luettu pokkari hippa-kirjana seuraavalle lukijalle.
Se on moro!

3 kommenttia:

  1. Oon ite monta kertaa hiplaillut tuota Kuinka lähestyä leskimiestä- kirjaa, oletkos tykännyt? Tää sun blogi on kyllä niin pelastus mulle joka rakastan kyllä lukemista, mutten oikein osaa tarttua kirjastossa nuin vaan kirjoihin, pitää aina olla jotain mistä on etukäteen kuullut että tulee luettua ja aloitettua.

    VastaaPoista
  2. Kivaa, kun olet löytänyt mun blogin :)
    Juu, kyllähän mä tykkäsin tuosta Tropperin kirjasta, kun sai nauraa ja itkeä sitä lukiessa. Lainaa kirja ihmeessä kirjastosta! Suosittelen lämpimästi.
    Just kävin sähköpostista tulostamassa noutoilmoituksen. En muistanut yhtään, että olin sitten laittanut varaukseen kirjastosta yhden toisenkin kirjan. Odotan nimittäin, että 15.4. ilmestyy Katajamäki-sarjan uutukainen ja nyt ois yks toinen kirja, joka pitäs hakea kirjastosta. Kääks ja mulla on vielä lukemattomia kirjastonkirjoja muitakin, onneksi ne ovat vanhempaa tuotantoa, kenties niistä ei ole varauksia.
    Mä olen Niin kirjakierteessä hih hih :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, sittenhän on kovasti tiedossa arvioita, kannattaako lukkee vai ei. Ja viikonlopun ratoksi käyn kyllä tuon Tropperin :)

      Poista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)