tiistai 8. toukokuuta 2012

Elämäni Miehiä

Pohjustus aiheeseen alkakoon näin:
Eräänä kauniina päivänä istuin terassilla badenbaden-tuolissa ja kuuntelin lintujen liverrystä. Tuli siinä sitten vilu ja tulin sisälle. Heti iski herkkuhimo! Tek mieli suklaata, hillomunkkia, keksejä, kääretorttua ja mässyä. Jalakaa vipattais kohti kauppaa, vaan en halua lähteä tuhlaamaan. Kaadan jääkaappikylmää vettä pitkään lasiin, istun sohvalle ja pienin kulauksin juon veden loppuun. Tekee mieli lämmintä kahvia kylmän veden jälkeen, mutta kello ei ole vielä mun päiväkahviajassa, on liika aikaista.
Hetken sohvan nurkassa istuttuani alan ajatella miehiä elämässäni. Itku tulee silmään. Mielessä alkaa soida: Mä annan sut pois, mä päästän sut pois... Ja itku senkun yltyy vaan.
Tulen makkariin koneelle ja avaan blogin.
Teen listauksen miehistä, jotka haluan pois mieltäni kaihertamasta. Nimiä tuli listaan peräti kuusi:
Mika-82, Mika-80, Kimmo-83, Jani-72, Tero-74 ja Matti-74.
Kun nyt kirjoitin nimet tähän kirjoitukseen, ei mua enää itketäkään. Ihan, kuin ne ois vain pelkkiä nimiä nimien joukossa. Siltikin heistä jokainen on koskettanut elämääni omalla tavallaan. Olen tuntenut ihastuksen, tykästymisen ja rakkauden tunteita heitä kohtaan. Nyt sattuu niin saatanasti! Mä haluaisin huutaa ja KOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi mun pitää käydä tällaista läpi???? Miksi en vaan voi pyyhkiä miehiä mielestäni pelkällä olan kohautuksella??? Miksi mua itkettää???
Minä en enää aio odotella kenenkään osalta mitään. Tällä kirjoituksella pyyhin nämä miehet pois ajatuksistani niin hyvin, kuin vain suinkin osaan. Mun on aika mennä elämässäni eteenpäin ja siihen ei todellakaan kuulu näistä miehistä yksikään! Se on saletti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)