maanantai 4. kesäkuuta 2012

Maanantaimakuja 2

Jopas, jopas. Katastin näitä vanhoja blogikirjoituksia, niin huomasin, että eipähän kannattais mennä kirjoittamaan tekstiä keskelle tätä kirjoituskenttää, kun se näköjään menee sitten tuossa blogisivulla päin hunajata koko teksti :( Nyt kyllä ottaa kupoliin, vaan en mene enää muokkaamaan niitä vanhoja tekstejä, olokoon nyt sellaisia, kuin on.
Pitäs oppia käyttään tuota esikatselu-juttua, ennenkuin julkaisee tekstin.
Aamulla, kun muokkailin nuita tekstifontteja, ni vanhat jutut oli niin pienellä fontilla ja viimeisin kirjoitus vain muokkautui, minun mielestäni, kauniiksi. On tääkin pirulainen tehty hankalaksi!

Käväsin aamupäivällä taasen kylillä, postittamassa Mansikoita marraskuussa-pokkarin Kotkaan ja sit käväsin kirjakaupassa kyseleen muovisia leikkiautoja. No, eihän sielläkään ollut, kuin yhdenlainen, mikä mua miellytti. Onneksi, että oli sekin! Sanoinkin myyjälle, että kuinka huonot leluvalikoimat täällä "piip-kylällä" on, että aina pitäs lähteä "keskikauppaan", mutta että mieluusti ostaisin tarvitsemani täältä.
No, ostinhan mä sitten paketin pikkuautoja,kun löytyi paketti, jossa kaik autot erivärisiä ja siihen tykästyin! Mutta nyt mulla onkin miettimistä sunnuntaiksi, että mitä mä yksivuotiaalle laitan lahjaksi, sillä mulla on nyt peräti VIISI! autojutskaa!!! Tekis mieli laittaa kaikki tälle pikkupoitsulle lahjaksi, kun hänen isukkinsa toivoi poijalle autoja, kun hällä ei kuulemma vielä ole niitä montaa.
Toisaalta voisin käydä pihiksi ja viedä vain yhden, sen tänään ostetun ja säästää muut myöhempää tarvetta varten, on nimittäin toisen veljeni nuorimmaisen synttärit kuukauden päästä.
Mutta sitten toisaalta, jos lahjon pikkupoitsun näillä kaikilla tulevana sunnuntaina, niin siinä on sitten hyvä syy kuukauden kuluttua TAAS metästää sopivia autoja :)

Elämme siis mielenkiintoisia aikoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)