tiistai 19. kesäkuuta 2012

Odotuksia, odotuksia

Mun pitäs olla täällä jo ihan kusi sukassa. Huomenna tulee omahoitaja kotikäynnille!
Eilen imuroihtin ja pesin jo pari pientä mattoa pesukoneessa, loppuajan lekottelin kirjan kanssa sohvalla.
Tänään pittää käydä kaupoilla ostamassa vähän ruokaa ja postittamassa yllärikirja vkolta 24, eli viime viikolta. Itte en vieläkään ole saanut vkon 23 yllärikirjaa, missä lienee luuraamassa?
Ajattelin, että tänään kyläreissun jälkeen viskaan loput matot pihalle ja pesasen lattiat. Siis, jos viitsin ja jaksan. Ohan tässä pitkä päivä aikaa.
Toisaalta on jänskättävää, kun tulee immeinen kotikäynnille, mut sit kuitenkin ajattelen, että ei mun kämpän tartte olla niin tiptop, eikä se olekaan; tavaroita vähän joka puolella! Ei yhtään kauniin kliinistä. Mut mun koti on mun näköinen. Ja nurkkia en ala nyysimään, kun en päiviäni nurkissa vietä.

Odotuksia on myös juhannuksen osalta. Tuleeko silloin kenties joku kyläileen. On vähän sen suuntaisia jutteluita ollut, mut koskaanhan ei voi tietää varmaksi. Vaikka kylläkin tämä immeinen ois jo menneenä viikonloppuna tuottanut itsensä mun luokse kylään, mutta mäpä en antanut lupaa tulla. Halusin olla yksin :) Olinhan koko päivän ollut menossa ja tarvi vähän ottaa rennosti, ihan vain omin päin.
Olen yrittänyt tässä viime päivinä jotenkin henkisesti valmentautua kohtaamaan immeisen uudelleen. Saa nähä, mitä siitä tulee. En ainakaan vielä osaa kovin kohtaamista jänskättää. Tuli eteen sit mitä vaan.

Kait kasilta jo voi lähtee kaupoille???? :) Jaksa odottaa enää tuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)