sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Sunnuntaitohotuksia

Heräsin vähä ennen ysiä tähän aamuun, kävin aamusuihkussa ja sit pääsin kahville ja koneelle. Kirjoitin tän päivän tarinan koneelle ja tulostin sen, kait siitä ihan hyvä tul, en ainakaan pahemmin muokannut sitä.
Tänään on Kynäiset neljältä kirjastossa.
Sit laittelin tekstaria eräälle ystävälle, jolta olin saanut pääsiäisenä viestin, mutta arvatenkin vastaaminen silloin jäi. Jos ei heti tee jotain juttua, mikä on mielessä, ni sit se kyllä unehtuu, oon mä sellainen sekunda-aivo :(

Velipoitsukin soitti tuossa hetki sitten, että tulevat iltapäivällä käymään, kun ovat menossa "keskikauppaan" shoppaileen.
Mä olen ihan täpinöissä täällä, sillä he tulevat nyt ekaa kertaa muksun kanssa mun luo, muksu sentään täyttää viikon päästä jo yhden vuoden. Mä olen kyllä käynyt heillä kylässä aina silloin tällöin.
He kävivät viimeksi mun luona huhtikuussa vuos sitten, kun veljenvaimo vielä odotti muksua.
Mulla on sellainen tunne, että pitäs puunata koko kämppä, mutta kun mä en jaksa :( Pientä siivousta vaan, enkä tohdi ihan vielä ottaa imuria, ajattelin, että kahdeltatoista pärähtää :)
Pitäs joku piirakkakin leipoa kahville.
Äh, minnuu huvita mikkään :(
Haluisin takas vielä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)