sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Jänskää

Tänään oli taas kirjoittajaseuramme tapaaminen kirjastolla neljältä. Meitä oli siellä minä ja seitsemän muuta (ammuuuuu...hih hih ). No juu, tuo ammuu- juttu tul mieleen tuosta muu-sanasta. Taas mun hyvää huumoriani :) Mä suuresti ihmettelen, kun kirjastolle pääsin, niin mulle tuli sellainen pökryttävä olotila. Tosi inhottava tunne, ihan kuin silmissä pyörisi kokoajan :( Sain kuitenkin omankin tarinani luettua siellä. Pari tuntia kirjastolla hujahti nopsaan.
Ihan lopussa eräs meidän ryhmäläinen vihjasi, että hän delegoi minulle yhden tehtävän. Olin ihan ymmälläni, että mistä nyt on kyse. Jo tapaamiseen mennessä, kun olimme ovella ryhmän vetäjän kanssa yhtäaikaa, niin hän sanoi mulle, että ryhmämme toinen mies ol sanonut hälle, että mä olen niin aktiivisesti mainostanut kirjoittajaseuramme facebook-sivuja, ni mä vaan tokasin, että juu, kun on aikaa. Niin, siihen pyyntöön, se ryhmän toinen mies sanoi, että mä voisin alkaa pitää niitä kirjoittajaseuramme facebook-sivuja, että vastailisin siellä viesteihin ja muutenkin pitäisin sivuston aktiivisena. Hän lupasi vielä ottaa facen kautta yhteyksiä jutusta lähemmin. Se sivusto ei vaan ole ryhmä-nimikkeellä, vaan on kuin yksittäinen ihminen siellä, vaikka on kirjoittajaseuran nimellä. Näin ollen mua ei voi nimittää ylläpitäjäksi, vaan mun pitää saada käyttäjätunnusjutut ja salasanat sille sivulle, niin näen viestit ja voin myös vastailla niihin.
Saa nyt nähä sitten, milloin mies ottaa yhteyksiä. Kyllähän mä olen ihan valmis moiseen hommaan, mulla kun on tätä aikaa, vaikka muille jakaa.
En joka käänteessä valita, että voi voi kun on nyt niin kiire, etten millään ehdi. Mun elämästäni kiire on poistunut, tai huomattavasti ainakin vähentynyt tän pitkän saikun takia.
Mikä ihana juttu se onkaan, ei tartte enää kieli vyön alla olla juoksemassa paikasta toiseen.

Jepsis, että tällaista kivaa on tiedossa.
Mullahan on facessa Kirjoittaminen-ryhmä, jossa on aika kivasti porukkaa ja monet siellä mainostaa blogejaan, mikä on ihan hieno juttu. Aina välleen yritän kommentoida siellä niitä mainostettuja blogeja, mutta se mua harmittaa, että mä olen niin saakutin huono keksimään mitään rakentavaa kommenttia, jotenkin mun kommentoinnit tuntuu niin yksipuolisilta kehuilta.
Minä yritän lukea paljon erilaisia kirjoja, että saisin kartutettua jotenkin tuota sanasolinaani, mitä myöskin puhumiseksi ja näin netissä, kirjoittamiseksi, kutsutaan, mut minkäs teet, kun on muksusta lähtien ollut sellainen hiljainen hissukka, joka ei pahemmin sano juuta, eikä jaata, paremminkin menee piiloon, jos tulee vieraita, ni sellaisena sitä kait sitten pysyy hautaan saakka.

No juu, jääköön juttu nyt tähän. Vetäsen pienen nettikierroksen lempisivuillani ja lähden kirjan pariin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)