perjantai 31. elokuuta 2012

Apua, haluan tuhlata rahaa!

Mulla on TAAS se tunne.
Pitäs saada tilata yksi kirja.
Vain yksi kirja saisi minut onnelliseksi.
Minulla on kirjariippuvuus/kirja-addiktio!
Nyt sen olen tajunnut.
Pitkään mietin, mutta nyt sen myönnän. OLEN RIIPPUVAINEN!!!!!
En tule toimeen, jollei postiluukkuuni ainakin kerran viikossa kolahda kirjapaketti.
Tänään tuli ihan yllättäin ylläritoivelistakirja!
En odottanut mitään postia, kun menin laatikolle, niin siellä se köllötteli, valkoisiin pukeutunut kirja.
Opus paljastui Mma Ramotswe-sarjan yhdeksi opukseksi ja sen saaminen sai hetkellisesti hymyni ihan vallan korviin asti!
Mutta kun mä haluun, haluun tilata Just Sen kirjan! Sit mulla ois se trilogia kasassa. Apua! Mä tiedän, että mä lankean, ei tule muuten yhtään mitään.

Vastaavasti olen tänään postittamassa viisi toivelistakirjaa matkalle kohti uusia kotejaan. Eilen paketoin niitä.
Mulle tulee siitäkin niin hyvä mieli, kun saan laitettua kirjoja maailmalle, varsinkin sellaisia kirjoja, joita en halua säilyttää itselläni. Se on niin kutkuttava tunne pudotella, yksitellen, kirjapaketteja postituslaatikkoon :)

Tänään alkaa taas vaihteeksi Raamattupiiri Lähteellä, yhdeltä alkaa ja meinaan mennä sinne.
Viime vuonna sain käytyä siellä vain kolme kertaa.
Jännässä olen, kuinka monta kertaa tälle vuodelle saan käytyä.
Eilen luin taas vaihteeksi Raamattua. Oli jotenkin niin rauhaton olo eilisen lenkin jälkeen.
Juu, pääsin itteni kanssa eilen lenkille, kuukauden tauon jälkeen!
Hyvä minä!

2 kommenttia:

  1. Addiktionsa kullakin =). Lukuaddiktion ymmärrän, kun minullakin on sellainen, mutta en halua missään nimessä itselleni kirjoja. Että minulla on kai sitten anti-kirjojenomistusaddiktio. Pitäisiköhän harkita jotain vieroitusta... Hyvää syksyä sinulle!

    VastaaPoista
  2. Miepä tuhlasin tänään...
    jäätelöön!!! Ostin autosta niitä toffeisia veneitä ja kakun viikonlopuks ko tulos kyläilijöitä. Mie aloin nauramaan ko näin et oli aika komee kuski, ko tuli siun juttus mieleen heti! Pidin pokkaa ostaessain mut kotona nauratti taas.

    Nää kaikki pävitykses saa nii iloiseksi!! Huomaa sellaset pikkusetkin asiat. Se auton mies oli iha komee raameiltansa.

    Tiina

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)