tiistai 14. elokuuta 2012

Hupsistakeikkaa

Eilen on taas käynyt ennätysmäärä miun blogissain, nimittäin 58. Huh huh!
No juu, eilen tuli taas vaihteeksi oltua iltateellä miehen luona ja nyt mulla on sitten niin sekavat fiilikset, että ei mitään rajaa! Olin ihan jo valmistautunut sanoon heipparallaa miehelle, mutta mitäs vielä, kyllä mä taidan vähän olla ihastunut, tai jotain..

Näin viime yönä perin outoa unta!
Olin iltapimeellä yhden yön yksin jossain tuttavien mökillä meidän edesmenneen koiran kera.
Aamulla sukulaisten linkka tuli minut sieltä hakemaan, mentiin torille, saatiin kuskilta isot pullot vissyä, kun naiset kävivät ostaan torin tyhjäksi kesäkukkasista ja matka jatkui kohti juhlapaikkaa. Oli jonkun häät tiedossa ja paikka pit koristella niillä kukkasilla. Vedin lääkkeitäni ja sitä vissyä, kun toiset joivat viinaa ja humaltuivat. Olipa jännää! Mutta unen tunnelma oli oudon kiehtova, varsinkin, kun olin isossa mökissä metsässä yksin, vain koira seuranani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)