keskiviikko 15. elokuuta 2012

Pikku-lauantai-ajatuksia

Tässä viime viikolla yhtenä yönä näin unta kirjoittamisesta ja unessa sain aikaan paljon hyvää tekstiä. Siinä myös tuli vinkkejä, kuinka saan jatkettua pattikohtaan joutunutta ikuisuustarinaani. Unessa päätin, että heti aamulla kirjoitan nuo vinkit itselleni muistiin paperille, vaan kuinkas sitten kävikään, en enää aamulla muistanutkaan untani ja unen päätöstäni. Kunnes sitten toissapäivänä yhtäkkiä muistin unen ja hetihän se pit kirjoittaa muistiin. Harmi vaan, en muistanut enää niitä kirjoitusvinkkejä, joilla jatkaa sitä ikuisuustarinaani :(
Muistan, kuinka onnellinen olin unessa, sillä tarinassa häämötti jo päätös, ja tekstiä oli niin runsaasti, että kirjahaaveeni oli jo ovella.

Viime yönä näin taas unta yläasteajan ihastuksesta Teposta(nimi muutettu). Oli vissiin miljoonas ja viides kerta jo, kun näen unta hänestä. Voi, kuinka ihastunut olin häneen ja nyt vihdoin pääsin hänen juttusilleen. Olimme käsivarret kiinni toisissamme ja heppu pyöritti jalispalloa mun edessäni, mut muistan, että kädet oli toisiaan vasten ja hänestä virtasi ihanaa lämpöä. Se ihana tunne, joka siinä hetkessä mulla oli sydämessäni, voi kun saisin sen ihanan tunteen nykyelämäänikin.
En ymmärrä, miksi mua nyt itkettää. Olisi niin äärettömän ihanaa tuntea oikeasti sitä ihastumisen tunnetta tällä hetkellä.

Eilen itkin, tänään itken ja kait mä huomennakin itken :``(

Tänään on lääkärille aika, siis mielenterveystoimistoon, kylläkin vasta iltapäivän puolella, jotenka tässä on vielä aikaa kulutettavana.

Elisa.netin uutispalstalla oli juttu, kuinka äitiyspakkaus uudistuu loppuvuodesta ja hetihän mulle iski vauvakuume! No, se onneksi meni nopsaan ohitse :)

1 kommentti:

  1. Mie yritän usein tulkita uniain. Siulla on varmaan unikirjoi? www.hedelmäpuu.com on aika hyvä. Mie katoin sielt tuota siun viime postaukses unta. Häät unessa, kukat unessa, metsä, koira, talo... siit tuli mukavaa ainaskin.

    -tiina

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)