sunnuntai 19. elokuuta 2012

Sunnuntai

Olen kahvilla ja ajatukseni ovat melko hämilliset.
Eilen oli rehvit, ihan vain yllättäin miehen kanssa. Katteltiin Tom Hanksin Terminaali-leffa ja vielä dvd:ltä Tappava ase 2, kun mulla on nyt se neljän leffan boxi(eli yks kotelo, jossa neljä levyä). Oli ihan mukava ilta, mitä nyt kamalaa jänskätystä taas, vaikka maanantaina viimeksi rehvattiin.
Olisi niin ihanaa olla miehen lähellä ihan rennosti, mutta kun mä en osaa! Viikollakin mietin monesti, että haluan eroon koko jutusta, mutta sit kun ollaan yhteyksissä miehen kanssa, niin mulle tulee niin julmetun hyvä fiilis siitä.
Mä vielä haikailen sen yhden hepun perään :( Silläpä en oikein osaa koko aikaa täysillä tätä rehvimiestä ajatella, paitsi silloin, kun ollaan yhdessä, samassa paikassa samaan aikaan :D
Mies läksi luotani eilen, tai siis aamulla neljältä hih hih :) Toivottavasti naapurit ei kovin häiriintynyt meidän leffojen tiirailusta, yritin ainakin, ettei telkku kovin isollaan möykkää.
Olenko mä vai enkö mä ole. Mistä sen tietää, onko vaiko ei? Jos mä vähän olen, kun ei paljoa uskalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)