keskiviikko 1. elokuuta 2012

Tällaistako se on???

Sain justaan pienen itkun itkettyä. Yhtäkkiä vain tuli mieleen vuoden 2005 eka psykoosi ja sairaalaan joutuminen. Se ei todellakaan ollut mitään mukavaa :( No, se siitä. En jaksa sitä enempää tässä ruotia.

Vaihdettiin tuossa muutamat viestit miehen kanssa. En tiedä yhtään, milloin pääsemme taas näkemään, mutta mulle tuli päivällä ainakin ihan pieni ikävä hänen luokseen ja kirjoitinkin hälle viestissä ikävästä. Ei se mitään hirmu isoa ikävää ole, vain sellaista pientä mukavaa kaihokaipuuta. Hetki hetkeltä tunne on varmempi. Tässä on nyt mun kesäheilani :) Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma, sen tiedän kokemuksesta. Tämä juttu on jotenkin erilainen, kuin muut ihastukseni viime vuosina. Ujostelen miestä ja kuitenkin kaipaan hänen lähelleen. Olen tykännyt jokaisesta kahvirehveistä, jotka ovat jo olleet. Jotenkin vain viimeisimmät sai mun olotilani ihan häiriötilaan. Olin hengästynyt rehvien jälkeen ja pää tuntui ihan sekavalle ja olo oli muutenkin hermostunut ja enkä osannut keskittyä mihinkään juttuun. Nyt tuo olotila on kuitenkin jo laantunut :)

Tänään kävin shoppailureissulla Saarijärvellä Alemakasiinissa. Löysinkin sieltä 10 euron satsin t-paitoja(3), ruskeat ballerina-kengät(7,95) ku ei mulla ole muita kesäkenkiä ollut, kuin roksit ja ostinpa uudet roksitkin, nyt punaiset, kun kahdet edelliset olivat vihreät ja siniset. Parit rintsikat löytyi just sitä kokoa, mitä käytän ja tottapa ne oli ostettava :) Laatikon kirjoja varten(pysyväishyllykirjoja varten), sit löysin ihanan sinisen takin, ja ostettavahan se ol, kokeilin vasta kotona ja sopihan se :) On sitten syksyviimoille lämmin takki :)

Ja huutonettiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)