maanantai 6. elokuuta 2012

Tapailusta

Isolla mukillisella kahvia ja kolmella Torpparin leivällä yritän haihduttaa tässä vitutusta.
Eilen oli juu jo viidennet rehvit. Ei mua ne eiliset rehvit vituta, vaan nää mainokset hallintasivulla. Olen nyt IE:llä täällä, äsken kokeilin google chromella, mutta siinä oli yläpalkki niin vittumainen, että ei näkynyt kokonaan hallintasivua. Kyllä on paskaks menny tää blogin pitäminen, kun ei kohta tiedä, millä selaimella täällä kävis, että toimis moitteettomasti.

Juu, eilen oli taas kirjastotapaaminen tarinapajan merkeissä ja meitä ol kaiken kaikkiaan 10 immeistä siellä, mikä ol kyllä ennätys mun aikanani :) Kaksi tuntia siellä vierähti. Kotiin kun pääsin poikkikuolleena, niin mieheltä ol tullut viesti. Laitoin hälle vastarin ja hetki viesteiltiin. En jaksanut enää lähteä liikenteeseen, niin kutsuin miehen luokseni iltasuhveelle.

Ilta sujui rattoisasti ja ilmassa ol taaskin jännitystä ja hämmennystä. Läheisyys alkoi käsi kädessä ja juu-u, peuhaamiseksihan se men hih hih :)
Olen tänään kummastellut oloani, että miksei minulla ole enempää pää pyörällä? Mulla on vaan niin rauhallisen levollinen fiilis, että ei tällaista ole aikoihin ollut! Mulle on ihan sama, josko mies nyt jättää minut, ei se kovin pahasti kirpase. Mutta kun mulla on tunne, että juttu ei olekaan tässä, sillä mies taas sanoi lähtiessään, että nähdään taas pikapuoliin.
Yleensä, kun mulla on ollut ihastuksia, niin ne on saaneet minut ihan hermoromahduksen partaalle, kun en ole tiennyt juuta, enkä jaata ja kuullut miehestä vain satunnaisesti.
Nyt kun sitten ilmaantuikin elämääni tällainen mies, joka on vain viestin, tai puhelun päässä, niin on vähän kumma fiilis. Tuntuu niin helpolta.
Olihan mulla alkuunsa aika sekavat fiilikset, mutta sit kun myönsin itselleni ja miehellekin, että tykkään hänestä, niin oloni helpottui. Ei enää liikoja ihmetyksiä, että missä nyt mennään ja millä fiiliksin.

2 kommenttia:

  1. Voi kun ihanata, luin jo sun edellistä blogia niin on vaan soma lukea tällaisiakin uutisia. Harvoin kohtaa rauhallisen rehtejä tyyppejä, jotka osoittaa kiinnostuksen niin ettei tarvitse hermoilla onko sitä vai ei. Nautihan tuosta ihastuksesta! :)

    VastaaPoista
  2. Juu, olihan se edellinen blogi sellaista hakemista ja hapuilua erinäisissä ihastuksissa. Onhan sitä kyllä täälläkin blogissa ollut, mutta josko tämä elämä nyt vihdoinkin rauhoittuisi. Vaikkei tosin mitään ole mitenkään päätetty, minä vain itse päätin, että tykkään tästä miehestä ja silloin en edes etsi muita miehiä.
    Niin ja kiitos kommentistasi, niitä on aina mukava saada :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)