torstai 8. marraskuuta 2012

Jännä reissu

Nyt on tän viikon jännittävin reissu tehtynä. Nimittäin sairaalassa labrassa kävin kokeissa. Melkein pari viikkoa jännäsin, että ehdinkö käymään minä päivänä labrassa, kun mulla on jo ensi viikolla lekuriaika ja sitä ennen pit hoitaa labrakäynti pois kuvioista. No, kyllä mua jännättää se ensi viikon lekurireissukin, mutta ei vielä ihan kamalasti kuitenkaan. Tuo sairaalamiljöö on aina niin jännitystä tuottava, että ensiksikin, löytääkö sieltä autolle parkkipaikkaa, ettei vaan kolhi kenenkään autoa. No, tänään oli parkkikset täynnä, että pit jättää vain tien varteen auto.
Hyvä, kun kävin sisälle mennessä vessassa juomassa vettä ja tulin sieltä ulos, ni kahviossa ollut pikkumuksu sanoi: MUMMU TULI! Sen äitee sit sanoi, että ei tullut. HIHIHIHHIHIH Vissiin mä olin niin mummon näköinen :D Vaikken ole ees vielä kenenkään äitikään.

Eilen pit olla rehvit, mutta eipä sitten ollutkaan, miehestä ei kuulunut yhtikäs mittään. Nyt saa se mysteerimies olla ihan rauhassa, en viskaa kyllä enää yhtikäs viestiä hänelle. Kun ei kerran ilmoita mitään, että ei tulekaan, ni olokoon saatana!

Aurinko paistaa todella kauniisti!

Ostin sairaalan kahviosta 10 postikorttia, kun oli euron kipale. Halusin jotain kivaa ostaa, ku selvisin kokeiden otosta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)