perjantai 16. marraskuuta 2012

Tänään

Kävin aamupäivästä kylillä, postipisteestä hakemassa ison paketin(tulevia joululahjoja ja itselle kaksi pokkaria) ja tein mä sit sitä ennen nopsaan kauppashoppailun, eli milkkiä ja mehua ja pinaattilettuja. Olisin ostanut seiskaveikkaa tummanpunaisena lankana, vaan sitäpä ei ollutkaan, oli  hylly tyhjänä siitä kohtaa. No, täytyy käydä joku päivä vaikka siwassa kattomassa, jos sieltä löytyisi sitä lankaa.

Serkkulikka tuli puolen päivän jälkeen pitkästä aikaa kyläilemään. Tulihan siinä juoruttua kahvimukillisten ääressä ja voi, mulla oli tarjota vain ruisleipää(paikallisen pienen leipomon) ja tomaattia ja tietty floraa. Hyvinpä se ruisleipä sopi kahvin kanssa, vaikka oishan se ollut kivaa, kun ois jotain keksiä ollut myöskin. Vaan itte mä oisin ne loput joutunut syömään. Nyt ei ole sitten kaapeissa houkutuksia, kun en niitä kaupasta ostanut, enkä alkanut leipomaan mitään.
No sit alettiin räpeltään mun konetta. Serkkulikka poisti paljon haittaohjelmia koneeltani ja poisti chromen ja latas tilalle firefox mozzillan. Nyt tuntuu konekin toimivan paljon sutjakkaammin. Neuvoipa serkkulikka mulle tähän blogiin uuden taustan ja serkkulikka kun lähti jatkaan matkaa kotiinsa, mä tulin viimeistelemään blogin ulkonäön. Eihän tämä nyt ihan priima ole, mutta mennään näillä eväillä niin kauan, ku kypsytään :)

Vietän tän illan kiltisti kotona :) Mukavaa iltaa sinulle ja minulle :)

1 kommentti:

  1. Nyt tää blogi on kyllä niin sun näkönen ku vaan voi olla :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)