torstai 15. marraskuuta 2012

Toinen jännä reissu

Nyt on onnellisesti takanapäin toinen sairaalareissu, jota olen jänskännyt alkusyksystä lähtien. Olen pitkään siirtänyt ja siirtänyt asian hoitamista, vaan nyt se oli pakko tehdä. Kyllä mä olen ollut jännässä muutamat viime päivät ja tänä aamuna varsinkin olin ihan kusi sukassa. Aamupäivä tuntui menevän todella hitaasti. Luin kirjaa, kudoin sukkiin varsia, olin koneella pariin otteeseen. Sit oli aika lähteä sairaalalle ja minähän olin siellä reislu puoli tuntia ennen määräaikaa ja hyvä, että olinkin, sillä ennen lekurin vastaanotolle menoa, oli vielä pientä tutkimushässäkkää.

Selvisin hengissä, ihme ja kumma, vaikka tulikin itkettyä lekurin vastaanotolla. En nyt ala revittelemään asialla tässä, sillä haluan pitää edes jotain yksityisasianani. Nyt asiat selkeni ja parin viikon päästä saan soittaa kokeiden tuloksia. Vielä mä hengitän ja elän!!!!

Olisi tehnyt mieli lähteä shoppaileen tänään, mutta josko mä huomenna sitten. Lepäilen nyt tän päivän ja yritän kahlata tuon kirjan loppuun, että saan kirjoittaa siitä sitten tänne blogiini.

Kiitos, että kävit lukemassa jorinoitani, arvon lukijani :) Mukavaa päivää sinulle ja minulle!!!!!

1 kommentti:

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)