torstai 29. marraskuuta 2012

Vähennys

Olen viime päivinä vähentänyt syömistä. Osittain se johtuu siitä, etten viitsi tehdä kunnon ruokaa ja osittain siitä, että en viitsi käydä kaupassa. Olen yrittänyt sitkuttaa tän viikon, ilman kaupassa käyntiä. Syynä siihen on se, että huomenna menemme äitiliinin kanssa shoppailureissulle Keskikauppaan :) Onpa hiukan enemmän mania sinne sitten tuhlattavaksi. Tänään ol jo kolmas päivä, kun tein vain kaurapuuroa ruoaksi. Olen taas alkanut tykätä kaurapuurosta :) Aamulla en syö mitään, muuta kuin otan lääkkeet veden kanssa. Välistä kyllä keitän teetä aamulla, mutta mitään muuta en pysty syömään. Tänäänkin söin puuron jo puoli yhdeltätoista ja kahdentoista pintaan keitin jo suhveeta, sitäkin pitää juoda mustana, kun ei ole maitoa. Tänään olen puuron lisäksi syönyt vain yhden jugurtin ja nyt juon kuumaa minttuteetä. Iltaisin yleensä syön muutaman voileivän tomaatin ja rasvanokareen kera.
Olen myös käynyt tällä viikolla jo kahdesti lenkillä, tiistaina oikein kunnon sauvakävelylenkillä ja tänä aamuna vain postituslenkillä(noin kilsan reissu vain). Tänä aamuna oli kylmä vastatuuli, että silmät alkoivat vuotaa, niin kuin ois itkenyt vuolaasti. Mutta sekin pieni lenkki tuli tehtyä, kun piti postittaa ystävälle kirje ja kirjapaketti marraskuun kirja-arvonnan voittajalle.
Täällä mä lämmittelen käsiäni teemukin ympärillä ja ajattelen yhtä ihanaa miestä. Hän palasi elämääni muutamat viikot sitten. En olisi uskonut enää kuulevani hänestä mitään, mutta toisinpa kävi, hän laittoi kaveripyynnön fb:ssä ja sit tuli viestiä. Viestiteltiin fb:n kautta muutamat päivät ja sit pyysin mieheltä kännynumeron ja samana iltana mieheltä tuli itseltään se eka viesti, jonka harmikseni kadotin luurista, kun ei ollut tavallinen tekstari, vaan viesti näkyi heti luurissani, ettei tarttenut mennä viestiosioon. En tiedä, mikä se sellainen viesti ol, mutta siitä alkoi tekstaaminen luurin välityksellä. Tosin yritän pitää näppejäni kurissa ja laittaa miehelle vain muutaman viestin vain päivässä, jottei lasku kasvais ihan kauheisiin summiin.Onneksi mulla on sellainen liittymä, että voin koneelta laittaa tietyn määrän kuukaudessa tekstareita ilmatteeksi :)
Huomenna on tavallaan eräs vuosipäivä tän miehen ja minun välisessä systeemissä. Enpäs kerro, että montako hetkeä tulee ja mistä :) Se jääköön salaisuudeksi hih hih :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)