maanantai 31. joulukuuta 2012

Minä vain mietin

Tänään olen ajatellut harvinaisen paljon menneitä miehiä, jostain kumman syystä. Se alkoi katsottuani kauniit ja rohkeat, tän päiväiset jaksot. Siinä Owen palasi Jackien luokse takaisin. Aloin vain miettimään, että onko tämä Mies, joka on palannut takaisin kuvioihini pieniin, niin just Se Mies, jonka kanssa haluan jotain enemmänkin. Harmittaa kamalan pitkä välimatka, ei hän toki ulkomailla saakka asusta, mutta kaukana kuitenkin. Itse hän on sanonut välimatkaa vain hidasteeksi. En ole kertonut tän päivän pohdinnoistani Miehelle mitään, pidän ne omana ja tän blogin tiedossa.
Välillä minusta tuntuu siltä, että kaipaan sitä ja sitä miestä mesestä. Kimmo, Antti, Make, Niklas, Mika. Johan siinä on kaipailtavia ihmisiä. En tiedä, mä en ole enää varma yhtään mistään, olenko mä ihastunut tai tykästynyt, taidan olla tympiintynyt lähinnä tällä hetkin. Pitäs vissiin avata viinipullo, ni elämäkin näyttäis hiukan paremmalta. Toisaalta haluisin säästää viiniä, mutta hitto ketä varten???
Sain porukoilta Tallinnan tuliaisina tänään tällaisen päälläni just olevan fleecevillaisen hartiaviitan, jossa on ihana huppu ja hakaneulakiinnitys, sit sain valkoisen kaulahuivituubin, tummaa 70%kaakaosta suklaalevyn, omenalikööripullon ja pienen valkoisen joulutähden, jonka mun piti tuoda jo joulun jälkeen, mutta unehtui.

Mulla on vieläkin flunssa aika kovana, kamala yskä ja vähän väliä saapi niistää. Onneksi kuumetta ei ole ollut enää, tää taitaa olla jo kolmas kuumeeton päivä. Saa nähä, mitä tuo saunassa käynti sit tek, tulleeko uudelleen kuume, toivottavasti ei. En ainakaan ulos enää tänään aio mennä. Mä vaan sujuvasti kuuntelen täällä sisällä nuita raketteja.

HYVÄÄ ALKAVAA UUTTA VUOTTA 2013 IHAN JOKKAISELLE BLOGINI LUKIJALLE JA BLOGISSA VIERAILEVALLE :)

1 kommentti:

  1. Hyvää Uutta Vuotta!
    Toivon niin ett piät tätä blogias edelleenki. Sitä edellistäskin jo tykkäsin lukea. Kiitos vaan siulle!

    Kuin myös kattelin sisältä raketit. Sitten oon surffannu, miettiny avaisinko taas profiilin deittailuun, syöny ja kaks lasii viiniäkin on menny. Ei huvittanu mennä mihinkää vaiks en tuollases taudis olekaa. Varmaan se sauna auttaa siun toipumiseen, veikkaan niin.

    t. tiina

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)