perjantai 21. joulukuuta 2012

Mitä vailla olen mä???

En ole tehnyt joulusiivousta, olen kyllä tehnyt joululimput, pipareita ja jouluviinereitä. Tänään just kolme pellillistä paistoin ja paistamisen jälkeen jätin uunin luukun auki, että lämpö ja hyvät tuoksut tuli kotiini.
Aamusta kävin kylillä kaupoissa, tai siis postipisteessä hakeen paketin ja siwassa ostoksilla. Yhtä juttua ostokset jäi vaille, sillä en löytänyt mieleistäni ja se hiukan harmittaa ja sit kassalla oli komea miesmyyjäkokelas, että silmät meinas jäädä pakostakin jumiin ja hällä jäi kone jumiin, kun kone ei tahtonut hyväksyä yhtä tuotetta ja joutui huikkaamaan apua toisesta myyjästä. Sain kaupassa "tätipuolelta" jouluhalauksen ja se hais niin valkosipulille, että yök ja huh huh. Kesällä sain häneltä elämäni ekan halauksen ja olin vähä kummissani, olen kuitenkin ollut suvussa suuren osan elämästäni ja nyt vasta alkanut tulla halauksia, vähän ihmetyttää.
Luen tällä hetkin kirjaa nro 100 ja siltikin kaipaan jotain, mutta mitä???? Ei mulla nälkä ole, päin vastoin, on hiukan jo huono olo. Täällä haisee ruoka, tulee selkeesti naapurista.Naapurissa vissiin paistetaan kinkkua, tulee sellainen döfis. Mun jouluaikani menee täällä kotosalla ilman jouluruokia. Söin itteni ylös niistä jo itsenäisyyspäivän aikaan, joten en ole ostanut laatikoita, enkä rosollia. Taidan vain syödä rahkaa ja omenoita. No, joskos tekisin pottumuusia tai makaronilaatikkoa, sitten kun huvittaa. Muuten voipi mennä kaurapuurolinjalla. Käynhän mä porukoiden luona jouluna, joten siellä vissiin on kaikki mahdolliset laatikot ynnämuut.
Tömpsyä vaille mä taisinkin olla, on ruska-puolukkajuominkia ja vähä koskista hih hih :) Näillä mennään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)