perjantai 14. joulukuuta 2012

Toinen joululahjani

Tuli tänään postissa, pienehkö, suht kevyt paketti. Päällikuoret revin tietysti auki ja paketista ilmestyi ihanaan lintujoulupaperiin kääritty paketti ja kortti. Kortin luin ja siitä tuli mulle niin mukavan jouluinen fiilis, että päätin säästää paketin avaamisen jouluaattoaamuun. Vaikka kuinka mieleni tekevi aukaista nuita kahta saamaani pakettia, niin en kiusallanikaan avaa. Se on kutkuttavan jännittävää odottaa aattoon ja avata sitten kaikki siihen saakka kertyneet lahjat. Saa nähdä, muistaako biologinen isä ja isän sisko minua tänä jouluna. Itse olen heille lähettänyt jo paketit.
Tänään pitää lähteä käymään kaupoilla ja minnuu inhottaa, kun pitää auto putsata lumesta. Eilen justaan olin pihassani tekemässä lumityöt ja nyt on illan ja yön aikana taas tullut lunta, että ois samanmoiset, pihan levittämishommat edessä. Tuskin teen niitä vielä tänään, saa nähä. Ei mulla muuta tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)