tiistai 8. tammikuuta 2013

Shoppailureissu

Tänään kävimme äitiliinin kanssa pitkästä aikaa "Keskikaupassa" shoppailureissulla. Mulla poltteli joululahjarahat pussissa, joten ei kun menoksi vaan.
Suunnistin tieni melkein suoraan elektroniikka-osastolle ihailemaan kännyköitä, sillä silloinen kännykkäni oli ollut mulla jo 5 ja puoli vuotta, joten nyt oli jo aika vaihtaa vähän uudempaan luuriin.
Olin kahden luurin vaiheilla ja kallistuin pahemman kerran siihen kalliimpaan. Hintana ol 95 euroa, mutta tinkasin 5 euroa pois ja sain, kuin sainkin luurin, Nokia Asha 306:n 90 eurolla :)
Lisäksi ostin shampoota ja hoitoainetta, yhden cd-levyn ja muutaman vaatteen, niin mania meni sen reilut satanen, eli vielä sentään jäikin vähän rahaa, mutta lahjakortti men tyhjiin ja saikin mennä.
Kyllä mä kattelin kirjaosastolla muutamia kirjoja, ihan hipelöinkin niitä, mutta pidin pintani, enkä ostanut yhtään uutta kirjaa, kun hyllyni pursuaa lukemattomista kirjoista :)
Emme käyneet edes ruokapuodissa ja pääsimmekin aika nopsaan kotoreissulle ja sit ei kun tutustumaan uuteen luuriin. En meinannut osata aukasta luuria, painoin pitkän aikaa väärää nappulaa! Hyvä minä!
Latasin luurin ja sit vaan tallentaan nimiä ja numeroita, jotka olin kirjoittanut edellisestä luurista paperille, sillä enhän mä osaa mitään numeroita kopioida toisesta luurista toiseen.
Miehen numero oli eka, jonka talletin uuteen luuriini :)
Kun sain numerot luuriin, pit tietysti kokeilla kuvaviestin lähetystä. No, munhan pit soittaa asiakaspalveluun, että lähettävät mulle kuvaviestiasetukset, kun en niiden tilausjuttua löytänyt saunalahden sivuilta. Saa nähä, millainen on seuraava luurilasku, kääks :) Eka puhelu oli siis asiakaspalveluun.

Oli se vaan kivaa käydä ostoksilla pitkästä aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)