torstai 21. helmikuuta 2013

Yksi viesti väärään numeroon :)

Sain ihan hetki sitten tekstarin POSTIlta, että mulle on paketti PETÄJÄVEDELLÄ Kirkkotie 5:ssä. Ihmettelin suuresti, että enhän mä asu lähelläkään. Selvitin paikan numeron ja se meni Pettuveden R-kioskille. Siellä ystävällinen nainen vastasi puheluuni ja alkoi selvittää asiaa. Paketin saajana oli joku Pettuvetinen Piia ja paketissa oli kuitenkin mun luurinumero. Paketin lähettäjänä ol MH keskus Oy, joka ei sano mulle yhtään mitään. Siinä ol vain väärä numero laitettu, ehkä on vain yhden numeron heitto, mutta minä en ollut kuitenkaan paketin onnellinen saaja, vaan se Piia :)
Nyt mun vitutus on haihtunut tuosta hauskasta tapahtumasta :) Kiitos Sinä, joka asian hoidit :) Siis SINÄ jokin, joka sai mun huonon fiilikseni katoamaan tällä tapauksella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)