lauantai 4. toukokuuta 2013

Halusin vähän valittaa

Mulla on kurkku kipeenä nyt jo toista päivää, sattuu aina, kun nielasee.
Söin justaan kaupan kirjolohikiusausta juustoleivän ja bonaquan kera.
Heräsin vasta yhdentoista jälkeen ja tuntui, että kaikki jäsenet on kipeenä.
En millään haluais alkaa sairastaan kevätflunssaa, mutta minkäs teet, kun se tekee kovaa vauhtia tuloaan.
Vappuaattona olin kevättakilla,kun kävin velipoijalta hakemassa säkkituolin, samoiten, kuin vappupäivänä kävin porukoilla kylässä, olin kevättakilla ja sen läpihän kävi kyllä tuuli. Siitä saan nyt maksaa, että liika nopsaan aloin käyttää fleecetakkia. Nyt sitten vappupäivän jälkeen olenkin pitänyt vielä toppatakkia, kun olen käynyt asioilla, mutta rokseilla olen jo kävellyt, joten kylmettyyhän siinä :(

Suomi-Leijonapoitsut otti sentään eilen saksaa vastaan pelatussa lätkämatsissa hienon voiton eka jatkoerässä luvuin 4-3 ja miä enteilin ennen matsin alkua, että luvut ovat 6-2 Leijonille.
Tänään on sitten iltasella matsi myös, saa nähä, miten siinä käypi, jännää on :)

Ja kurkkuun sattuu, oi voi voi :(
Mukavaa lauantaita sinulle, rakas blogikävijäni :) Kiitos, kun jaksoit lukea valitukseni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)