keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Kiitos, kiitos, kiitos ja aivastus!

Tulin tänne blogiini katastaan lukulistaa ja silläpä ei ollutkaan yhtään seuraamaani blogia, kauhistuin! Minne ne ois voinut joutua???? Käväsin omalla etusivulla ja tuli takaisin lukulista ja JES, kaikki seuraamani blogit löytyivät taas listalta! Hyvä hyvä.
Mulla on se flunssa nyt oikein kunnon nuhan asteella, aamulla oli ääni ihan hukassa, mutta kahvi on auttanut, olen juonut tänään jo neljä mukillista, sillä heräsin yöllä ja kahden aikaan! 12 tuntia valvoin ja vähä ennen kahta menin päikkäreille, sain nukutuksi 2 tuntia, hyvä se, jaksais tänään taas katsoa lätkää :) Serlaa on kyllä kulunut tänään niistämiseen. Mulla ois pitänyt tänään olla juttelukerta omahoitajalle. No, laitoin kasilta aamulla sen numeroon viestin, että perun ajan. Ysiltä tuli polilta tekstari, että mun aika on peruttu, ku omahoitaja on sairastunut, sain sit ensi viikolle uuden ajan. Aika kivasti meni viestit ristiin, mutta asia oli sama :)

Mulla kun nuita ihastuksia on vähän enempikin, niin tänä aamutuimaan, kun olin sätissä, juttusille tuli -74mies ja saatiin toimiin skype, siellä kirjoiteltiin hetki, hän on tällä hetkellä reissuhommissa rapakon takana ja oli jännää, että satuttiin samaan aikaan sättiin. Hänellä oli ilta kello 11 ja täällä aamuseiska, veikeetä :)
No, hän läksi sitten nukkumaan ja jäin koneelle. En muista, mitä käväsin olkkarissa ja olin poissa hetken koneelta, mutta kone oli auki. Tulin takas koneelle ja WAU, mikä nimmari näkyi oranssia vilkuttavana skypestä. Se ol HÄN!!!!!! Mies, jota mä kaikkein eniten haluan ja kaipaan, nimittäin -80mies. Minulla ja hänellä on välimatkaa vain kuutisenkymmentä kilometriä ja MÄ HALUAN HÄNET!!!!!! Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin siinä kirjoitellessa. Olimme aiemmin kirjoitelleet mesessä ja mesehän on lopetettu. No, mä luulin, että mies menee sen siliän tien, ku ei hällä ollut skypeä, niin nyt hän olikin ottanut ja ladannut sen. En siis vielä kadottanutkaan häntä, IHANAAAAAAA!!!!!!! Voi että, tää on ollut yksi parhaista päivistä tänä keväänä, vaikka kevätflunssa mua kiusaakin, mutta kun sain taas vaihteeksi kirjoitella tämän -80miehen kanssa, niin MIÄ OLEN ONNELLINEN taas hetken.
Kiitos ja näkemiin :)

1 kommentti:

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)