lauantai 29. kesäkuuta 2013

Miksi mulle käy aina näin????

Juhannuksen alla ihastuin, parin vuoden takaiseen miehen mossikkaan. Soittelin hänelle ja laitoimme viestejäkin ja olin ihan onnessani, että kerrankin jokin juttu alkaa toimia kunnolla ja siihen odotettuun suuntaan.
Kuinka yllättävää, lauantaina vielä juttelimme luurissa ja vielä sunnuntainakin ja sit yhtäkkiä EI MITÄÄN!!!!!! Mies ei vastaa viesteihini eikä soittoihini. Paska, sanon minä!!!!!!!! Taas kävi samalla tavalla, kuin kaikissa muissakin jutuissa, että kun minä kerron tunteistani, niin mies säikkyy pois, eikä anna enää kuulua ittestään yhtään mitään.
Laitoin hälle tänäänkin yhden viestin ja kysyin, että haluaako hän tavata minut vai unohtaa minut. Mikä yllätys, en saanut viestiini vastausta. Yritin soittaa, niin puhelu menee vastaajaan, enkä viitsi koko aikaa pommittaa soitoillani.
Antaa sitten miehen olla omissa mönjissään, jollei kiinnosta pätkän vertaa!
Minä olen antanut taas ittestäni kaiken ja hän ei kerro yhtään mitään mistään milloinkaa, paska juttu, en voi muuta sanoa!

Ei ole onnea rakkaudessa, eikä kyllä missään muussakaan jutussa. :(

3 kommenttia:

  1. Et sie oo ainoo. Ei lohuta vaan sanon silti. Itte tuohonkin väsyin ja napsasin sen miun profiilin piiloon. En oo pitkää aikaan vaihtanu numeroja enää. Parempi tavata mies ja kattoo sitte kannattaako aikaa koko tyyppiin ees haaskata. Miusta ainakin on alkanu tuntumaan ett naimisis olevat miehet tai jotenkin varatut vaa haluaa soitella. Tuollaki siun ukol saattanu olla jottain virityksiä. Ties vaikka asuis jonkun kanssa. :(
    - Tiina

    VastaaPoista
  2. Tälle tarinalle tuli pieni jatko eilen, sillä kohtasimme skypessä. Mies ei moikannut minua ekana, vaan minä laitoin hälle moikkausviestin. Kysyin sitten, miksi ei vastannut minun tekstariini, niin sanoi, että soitin juhannuksena liika myöhään. Just. Sit sanoin, että saapa ettiä sitä irmeliä niiltä tanssilavoilta ja lähdin pois skypestä. Se siitä jutusta. Saa mun puolestani olla ihan omissa oloissaan, enää en ajattele häntä.

    VastaaPoista
  3. Hah! Hyvä! Sie ansaittet parempaa!!! Ällö peluri tais olla se...! Mie en tajuu ett miehet jotku viittii olla tuollassii. Luulis ett heki ovat yksinäissii tai kaipaavat ainki kumppania. Onko heillä muka varaa pelata toisten tunteil...?!?

    - Tiina

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)