tiistai 30. heinäkuuta 2013

Enkun tentissä...

Tämä on viime yön uneni: Olin enkun tentissä, aikaa oli 20 minsaa ja tentti ol pituudeltaan nelisivuinen. Edesmennyt luokkakaverini häiritsi minua, sillä hän oli ihastunut unessa minuun. Sit siihen tuli se peruskouluaikainen ihastukseni Teppokin. Nämä kaksi heppua vilkuilivat minua jotenkin syyttävästi, olin kuulemma tehnyt jotain heidän siitä tietämättä. Teppo kuvitteli, että olen ihastunut häneen(pit paikkansa) ja tämä Pete taas kuvitteli, että olen ihastunut häneen(en ollut).
Aika kului ja kello kävi kovaa vauhtia.
Kello tuli kolme ja mulla oli tentistä puolet tekemättä, mutta koulusta ol lähettävä. Linkka odotti jo kuntsin pihassa ja suurin osa pitkämatkalaisista lähti ruokalan kautta ulos, mutta siellä olikin alaovi jo lukossa, eikä päästy minnekään. Uni loppui siihen, kun miun ois pitänyt alkaa ravata rappusia ylös, jotka muuttui tikapuiksi ja todella korkeiksi :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)