keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Olen uupunut rehveistä

Tänään oli jo toiset kahvirehvit viikon sisään. Olimme miehen kanssa apsilla tänään kahvilla.
Sunnuntaina oli yhdet rehvit yhden toisen miehen kanssa.
Eilen sitten tein taas vaihteeksi rehviprofiilin ja heti ekana päivänä tuli viesti mieheltä, joka alkoi kummasti kiinnostamaan. Eilen hän pirautti mulle pikasoiton ja sovimme, että tänään rehvataan.
No juu, mullahan meni tää päivä melkein puihin, kun odotin vain tiettyä kellon aikaa, että milloin pitää lähtee abc:lle odottaan kahviseuraa. Olin siellä hiukan etuajassa ja maalasin jo piruja seinille, että miehestä ei kyllä kuulu mitään. Sit luuri soi ja mies kertoi, että ol apsin pihassa ja minä olin jo sisäpuolella kaupassa.
Nii vain istuimme kahveilla ulkoterassilla ja juttelimme niitä näitä. Sitten juotuamme;minä sumpit ja hän joi teetä, lähdimme sisäpuolelle, sillä alkoi niin ikävällä tavalla vettä ripsotella just siihen pöytäämme, että menimme sisätiloihin. Siellä hurahtikin pari tuntia ja mä aloin ihan oikeasti uupua, sillä mies puhui maailmanpolitiikasta, josta mulla ei ole pahemmin tietoa, yritin vain myönnytellä ja kuunnella selostusta. Kyllähän mä väliin yritin kysellä jotain henk.kohtaistakin, mutta niin vain politikointi jatkui.
Juu, oli ihan kivaa, mutta noin teoreettinen mies ei kyllä ole mun makuuni. Sitten moikkasimme ja lupailtiin laitella viestejä ja mä pääsin apsin ruokapuolelle katteleen jotain syötävää ja mies läks kotiinsa.
 Huokasin helpoituksesta!

Reilu pari tuntia olen nyt ollut kotona ja yrittänyt kerätä voimia, mutta niin uuvuttavaa se oli, että huh huh. Tuossa tunteroinen sitten soi luuri ja miä luulin, että äitee siellä rimputtaa, mutta eipä onneksi ollut.
Oli tuntematon numero. Vastasin ja tuttu ääni ja nimi sieltä tuli esiin :) Voi että minulle tuli hyvä mieli, mies muisti vielä soittaa minulle. Tämä soittaja on siis minnuu 7 vuotta nuorempi heppunen ja hän soittelee aina välillä ja olenkin ihmetellyt, että mikä meidän systeemi oikein on.
Nauroin hänelle, että olin pitkästä aikaa rehveillä, että meikämuijakin pääsee kotoota aina välleen pois.
Mies kertoi, että hänellä on vielä pari viikkoa töitä ja sitten vois tulla käymään.
Hän oli laittanut pari viikkoa sitten mulle meiliä, jota en ollut saanut ja mä hälle tekstaria, jota hän ei ollut saanut. Näin ne koneet tökkii :(
Mies oli lähdössä kattoon pesäpallon peluuta ja vähän pelaamaan ittekin. Sanoin, että löis pirun pitkiä lyöntejä ja juoksis kamalan kovaa :) :) :) Lupasi vielä soitella iltasella, saa nähä sitten.

4 kommenttia:

  1. Voin vain kuvitella, miten väsyttävä treffiseuralainen sulla oli. Siis, kuka nyt jaksaa treffeillä kuunnella, saati puhua politiikasta. Mieluummin vaikka päivän säästä - tai sitten kysellä toiselta mieltymyksiä.

    Olen itsekin miettinyt profiilin laittoa treffisivustolle, mutta kantti ei vielä riitä :O. Toisaalta, tekisi mieli olla vähän yksikseen näin monen vuoden jälkeen.... Hmmm...

    Tsemppiä sulle seuraaville treffeille. Toivottavasti sattuu kohdille joku järkevämpi tapaus :).

    VastaaPoista
  2. Mies kuulosti kaameelt, ei selkeesti mittää tajuu siit mitä treffeil puhellaan. Jos ei ees huomannu et olit ihan väsyny sen juttuihin niin ei kuullosta fiksulta muutenkaa. saattopa olla hermoissaa mut siltiki!!

    Miekin toivon siulle onnea ens trehveille!! Ittellä ollu profiili piilosa vaikka on kesä ja varmaa vilkasta deittineteis. Ei vaa jaksa niitä pettymyksii nyt. Siulle toivon parempaa!
    - Tiina

    VastaaPoista
  3. Soitteliko se siulle illalla? ;-)
    - Tiina

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)