sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Mitä silloin tehdään, kun unimasa on hukassa???

Tämä on tän blogini 300:s päivitys. JIHUUUUUU!!!!!!! Ajattelin ensin, että kolmassadas päivitys liikkuisi päiväisen bloggauskurssin tiimoilla, siitä kertovalla jatko-osalla, mutta näpytelläänpä nyt sitten tällainen juttu.

Elikkäs, mitä silloin teen, jos unimasa ei jostain syystä tule luokseni kylään?
En osaa vain lukea kirjaa, vaan kyllä sitä pitää päästä istuun koneelle ja nettiin joksikin aikaa.
Tässä sitten kiertänyt fb:n sivut(mulla kun on siellä ne kaksi, kirjoittajaseuran ja omani), olen käynyt maksamassa huutonetin laskun pois. Olin tehnyt kaksi huutoa nuista Regina-lehdistä 4 ja 5/2013. Mulla itelläni on kolmos-lehti ja kysyinkin siltä myyjältä, että löytyisikö häneltä niitä kahta ekaa, mutta ei. Mistä ihmeestä mä saan ne??? Ois niin ihanaa päästä lukemaan niitäkin. En mä niiden novellien ja tarinoiden takia niitä haali, vaan kun sitä kolmoslehteä lukiessani huomasin, että lehtihän on muuttunut ihan edukseen ja just sellainen enempi kirjallisuuteen liittyvä, kuin ennen.
Ennen siellä oli vain pikkutuhmia tarinoita ja vain vähän yleistä asiaa. Olen siis positiivisesti yllättynyt lehden uudesta ilmeestä ja sivujen täytteestä :)

Taas mulla pätkäs tarinasuonen umpeen. Olenpas miä nyt hyvä bloggaaja. vauhtiin kun pääsen, niin jutun juoni katkeaa.
Jatkan päivällä tai siis kenties vasta iltasella, ihan miten sattuu päivä sujumaan.
Voi hitsi, kun olt taas niin hyvä päivitys. yrittäkää kestää, ne jotka tänne blogiini eksyy :)
Menen iskemään kommentteihin kommentteja hih hih :)

2 kommenttia:

  1. Heipähei! Kiva, kun kävit kurkkaamaaaa blogiani, tosiaan piti itsekin vaihtaa vuodatuksesta pois, kun hermot meni siihen säätämiseen siellä kuvien yms.kanssa. :)
    Nytkin melko verkkaisesti jaksan bloggailla.
    Kiitos mahakommentista, kyllä on tosiaan muhkulla kokoa jo, enää sitä ei kovin kauaa jaksaisi lisää kasvattaakaan! :D

    VastaaPoista
  2. :D

    Jotenkin on ihan sanaton olotila, tekis mieli tehdä uusi päivitys, mutta ei jaksa. Olen ihan uupunut näistä viikonlopun menoista. Kerron myöhemmin lisää..

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)