sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Aurinkoinen sunnuntai

Mulla on tylsää. En jaksa lukea, en jaksa kutoa. Postituslenkillä sentään kävin postilaatikkoon viemässä kaksi kirjaa, että lähtevät aamupäivällä huomenna matkalle kohti uutta kotiaan. Huomisaamuksi, kun on luvattu ihan pakkasta, niin ei tarvitse huomen aamuna lähteä postituslenkille. Pitäs vissiin auton päälle käydä viskaamassa jo huppukin, vaan ei huvita. Mulla on oikein laiskotusfiilis tänään, mikään ei kiinnosta, eikä sytytä :(
Aurinko paistaa niin kauniisti ja mua itkettää, enkä tiedä ees syytä. Tai no joo, tiedän mä. Tänään alkoi taas tulla viestejä yhdestä suunnasta, ihmiseltä, jonka olin poistanut jo mielestäni, kun ei hänestä kuulunut mitään. Kertoi, että oli ollut sairaalassa ja tänään päässyt pois, oli kuulemma ollut hirvikolarissa, kun olivat menneet hakemaan autoa ja silloin hänen pit tulla käymään sit mun luonani. Mitään ei kuulunut ja minä pyyhin miehen pois mielestäni. No, tänään sitten on tullut viestejä. Mä haluisin unohtaa koko jutun, mutta mies näköjään ei...Raivostuttavaa ja minnuu suututtaa koko systeemi! Elämä on yhtä vuoristorataa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)