torstai 10. lokakuuta 2013

Kyläilypäivä tiedossa tänään

Minnuu jänskättää, pitää puolita päivin lähteä liikenteeseen, sillä eräs ystävä on haastanut minut luokseen kyläilemään blogin tekemisen merkeissä. Kyläilypaikka on minulle ihan uusi, en ole siellä vielä koskaan käynyt, jotenka sinne "suunnistamaan" lähteminen jänskättää, mutta kait mä löydän perille ajoissa, ja onhan puhelimet keksitty, että voipi soittaa, jos sattuu menemään vikaa.
Olen kylläkin katsonut google mapsista paikan ja kirjoittanut ohjeet itselleni ylös. En ole vieläkään saanut aikaiseksi käydä laittamassa tätä konetta kiinni tulostimeen, vaan vanha kone on tulostimessa. Jotenkin mulla tietyt asiat jäävät ihan puolitiehen, kun eivät ole niin ajankohtaisia. Monenlaista paperihommaakin olisi, vaan aina mä siirrän niitä ja mieluummin vaikka kudon sukkia, kuin alan järjesteleen tylsiä papereita kansioihin. No, josksuspa nekin on tehtävä, kenties sitten vuoden lopulla aloitan niiden järjestämisen :)
Eilen oli taas ollut ihme tunkua miun blogissa, peräti 43 kävijää, kiitos vain teille kävijöille :)
Eipä mulla muuta, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)