lauantai 19. lokakuuta 2013

"Tuollainen ei ois mennyt koulussa läpi!"

ja päälle oikein saatanan paskanen nauru! Voi ristus notta minnuu kiehuttaa sen yhen ämmän kommentti kirjoittajakurssilla tänään mun tarinasta. Arvatenkin en enää suostu kyllä piruuttanikaan mitään siellä lukemaan, kun sain tollasen palautteen. PERKELE, että minnuu raivostuttaa ihan helevetisti. En aio pyytää anteeksi näitä kiroiluitani, sillä tää on miun blogi ja saan kirjoittaa tänne mitä mieleen juolahtaa ja tällä hetkellä mie oikein kihisen kiukusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se saatanan pskaämm'ä pilas kyllä mun hyvän päivän tuolla huudollaan, helevetti sentään! Ja nyt mua itkettää, ku olen niin perkeleen vihanen!!!! Voispa huutaa ja hakata jotain, purkaa tän vihan ja suuttumuksen muuten, kuin itkemällä.
Saatiin kotiläksyäkin, vaan ei mulla ole voimia tehä sitä. Ei miusta ole satutädiksi :``(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)