sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Uusi aamu, parempi mieli

Heräsin itestään ennen kellon soittoa aamulla. Olen syönyt jo aamupalan kera kahvin. Pitäs tästä alkaa valmistautua kirjastolle lähtöön. Kurssitus on tänään ysistä kahteentoista, eli kolme tuntia, vaikka aiemmin mä olen laskenut, että tänäänkin on neljä tuntia. No, kolmessakin on ihan tarpeeksi.
Aamupalan jälkeen tuli kudottua nuita pikkusia vauvajuttuja. Sain bc-puolella jo kolmelta immeiseltä tilauksen yllätykseen ja olen siitä iloinen, kun itse menin ja tarjosin, että saapi minulle ilmoittautua privaviestillä, niin laitan sitten kutomusta postiin aikanaan :) No, ekat vauvajutut on tulollaan. Luulin, että Nalle-lanka on pehmoista, mutta aika karhealta se kutoessa tuntuukin, ikävä kyllä, ei voi mitään. Pitää iltapäivällä käydä lankavarastoa läpi, joskos sieltä löytyisi jotin pehmeääkin lankaa.
Kysyin jo eilen aamulla äiteeltä apuja lankaongelmaan, jos hälle sattuisi vastaan jotain pehmeää lankaa, niin ostaisi minulle kaksi kerää, niin saisin tehdä niitä vauvajuttuja nuiden isojen juttujen lomassa. Jänskässä saapi olla, kuinka käypi.
Nyt se on suljettava kone ja laitettava ittensä menokuntoon. Toivottavasti auto ois lähtenyt tänäänkin lämmitykseen, eilen ainakin oli ja kyllä oli mukava lähteä lämpöisella autolla liikeneetseen. Täällä vieläkin pakkasta - 9,6 astetta ja lunta tosiaan on maassa...Ihan siis talvi on jo.

1 kommentti:

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)