perjantai 20. joulukuuta 2013

Eilen olikin ihana ilta :)

Luuriin tuli viesti, en mennyt katsomaan, mitä viestissä luki. Olin aloittanut, luultavasti, vuoden viimoisia sukkia. Luuri soi, en mennyt vastaamaan, kun jouduin purkamaan työtäni ja aloittaa silmukoiden luomisen uudelleen.
Ovi kello soi. Olin valmistautunut sanomaan, että mitään en osta.
Ovella olikin Mies!!!!!!! Ihana virne kasvoillaan :)
Voi, miten yllättynyt mie olinkaan, kun Mies tuli tuosta noin vain kylään :) Kysyi, miksen vastannut viestiin, enkä puheluun. Sanoin nauraen, että miä olin kutomassa ja purkamassa. Mies toi minulle kolme uutta lahjaa aattoa varten. Voi että sentään! Ja mitään en enää odottanut, niin ei kun hän lahjoo minua nyt oikein urakalla. Kaksi mystistä pienehköä lahjaa ja ihan kynttilän oloinen paketti olt se kolmas. Viime rehvauksella sain jo mieheltä pienen joulupussukan, jossa on jotain, en tiedä vielä, että mitä. Jännittävääääääää...... Ois jo pian tiistai ja jouluaatto, sais avata nuo mystiset paketit ja tädin postittaman paketin, jonka hain tässä yksi päivä postista.
No, siis eilen minulla ja Miehellä oli sitten ne viidennet rehvit ja voi sitä suukkosten määrää :D Ihana hän on! Mie taidan pian rakastua.... :)

1 kommentti:

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)