sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Missä rakkaus viipyy???

Olisin niin valmis rakastumaan Mieheen, vaan en tunne sitä ihanaa tunnetta, joka rakastuneena aina on. Missä on vika??? Milloin se ihana tunne oikein tulee??? Olen tuntenut Miehen pian kaksi kuukautta ja se kaiken ihana Rakkaus on niin hukkateillä, miksihän näin on asia? Mitä mun pitäs tehdä, että saisin sydämeeni sen ihanan tunteen? En halua, että kun avaan miehen antamat lahjat tiistaina, että sitten se ahaa-elämys-rakkaus tulee sydämeeni, vaan, että tuntisin rakkautta ihan aidon oikeasti, ilman lahjontaa.

Eilen illalla sain tekstarin entiseltä ihastukseltani, jonka kanssa oli se mystinen suhdesoppa sen 12 vuotta taukoineen kaikkineen ja jonka lopetin syksyllä. Hän toivotti hyvää joulua ja jatkoa minulle. En vastannut heti viestiin, sillä piti varmistaa ensin numero, että tiesin, keneltä viesti oli ja olihan se häneltä, jolle sanoin heippa ja hyvää jatkoa joskus lokakuullakohan se ol. No, menneenä torstaina satuin sitten sytyttämään häneltä saadun kynttilän, se olt niitä tuoksukynttilöitä, joita sain vuosi sitten häneltä lahjana, partyliten, niin eiköhän minnuu alkanut itkettään, kun muistin hänet. Meinasin silloin heikkona kohtana hälle laittaa tekstarin, mutta onneksi sitten Mieheltä tuli viesti, että mun pitäs katsoa rohkeasti tulevaisuuteen. Tottapa hälle kerroin, että itkeä vollotin silloin :( Ja silloin iltasellahan Mies sitten yllätti minut visiitillään :)
Olen miä jo tänä aamuna ehtinyt itkeäkin, kun kuuntelin aamutuimaan Peltor-kuulokkeilla Iskelmä-radioo, josta tuli ihana jolulaulu...
Konsta Jylhän joululaulu

Tämä on pakko lisätä tähän...

Mä annan sut pois

Siipirikko

Älä unohda minua

Päivästä päivään

Hiljainen on laulu rakkauden

Mä putoan

Ehtaa tavara

A Train To Nowhere

Angels crying

Siinäpä niitä ihania biisejä, ollos hyvä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)