keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Hitokseen mie olen romahtannu

Monta kertaa olen romahtannu tännäin, eräästä tietystä syystä.
No, Miehestä ei ole kuulunut maanantain jälkeen yhtikäs mittään ja miä olen ihan vipivarma, että nyt on stoori tullut tiensä päähän. Byäääääääääh....... Mie en kestä tätä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meillä on ollut niin ihanat rehvit näiden kolmen kuukauden aikana, että kertaakaan ei ole ollut eripuraa mistään asiasta. Onko sitten niin, että on mennyt liiankin hyvin????? Mene ja tiedä.
Olen itkenyt tänään, että mulla on ihan pää kipeenä, eikä sitä auttanut edes saunassa käyntikään, eipä tietenkään, vaan pahenti, mutta kun teki edes jollain ilveellä piristää tätä itkupäivää. No, nyt vietän sitten jumpsuit-haalari-illan pyykkiä pesten, tai tietenkin niin, konehan ne pesee, tuolla par aikaa.
No, mie jatkan romahteluain täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)