sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Niin paha olla

Olen huono ihminen. En saanut kunnolla yöllä nukutuksi, unirytmi on suorastaan viturallaan. Selkä on kipee ja olotila on todella nollan alapuolella :( Tänään ois ollut ristiäiset, mutta en mä niihin jaksa tällaisena lähteä. Mä häpeen itteeni, kun ei mulla ole mitään kauniita vaatteita tuollaisiin juhliin ja kun olen näin helvetin lihavakin vielä, niin eipä tällaiselle punkerolle mitään kaunista löydykään. No, nyt ei tarvii häpeillä, kun en mene sinne juhliin. Ja mua itkettää valtoimenaan, kun alkuun olin niin innoissani tästä päivästä, että pääsen veljen tykö kylään ja kuulemaan uuden tulokkaan nimen ja kenties oisin saanut pitää hetken aika vauvaa sylissänikin, niin sitten onkin edessä tällainen itkunsekainen päivä, että kaikki on niin perseellään.
No, sehän onkin maaliskuu, se kuukausista vaikein minulle. Onneksi on jo tiistaina jutteluaika mielenterveystoimistolle, ei tartte sen kauempaa odottaa asian purkamista. Näillä itkuisilla silmillä mennään tämä päivä :``(

2 kommenttia:

  1. Voi kurjuus.. Iso voimahali sulle! <3 Ja minulle sinä olet ihana juuri tuollaisena, kuin olet! <3

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)