maanantai 31. maaliskuuta 2014

Tää on mun elämää

Käärin hihat ylös ja päätin alkaa kirjoittamaan päivitystä tähän blogiini.
Itken öisin, itken aamuisin, itken iltaisin. En saa mielestäni pois seitsemän vuoden takaista sairaalareissua, jonne jouduin suoraan töistä, tai jouduin ensin teekoohon ja sieltä sitten ambulanssilla minut vietiin Seinäjoelle sairaalaan, jossa vietin elämäni ikävimmän syntymäpäiväni, sillä kukaan ei onnitellut minua silloin, olin psykoosissa! Vietin silloin kuukauden sairaalassa. Se oli elämäni toinen psykoosi, sillä elämän ensimmäinen oli tapahtunut toukokuussa 2005. Olen siis elämäni aikana läpikäynyt kaksi rankkaa psykoosia! Huutomerkki siksi, että se tuntuu niin kauhealta!!!!!!!!!
Jokaikinen kevät näin maaliskuulla elän nuo tapahtumat uudelleen ja uudelleen. Eikä yksikään, nuiden jälkeinen kevät ole ollut minulle helppo. Vaikeeta tallustamista päivästä toiseen ja odotusta paremmasta huomisesta.
Tänään on sitten jo onneksi maaliskuun viimoinen päivä ja huomenna alkaa kauan odotettu huhtikuu :) Olen tämän kevään aikana saanut ihan huikean ihanan määrän synttärikortteja ja paketteja tuon bookcrossingin synttäriryhmän kautta ja ne paketin ja kirjeet ovat kiltisti odottamassa perjantaiaamua, jolloin meikämuijan mittariin pärähtää 39 vee!!!!!!! Kauheeta! Mun äiti kun täytti kyseisen iän, niin mie täytin jo 19 vee, meillä on siis 20 vuotta ikäeroa ja minä olen jo näin vanha, eikä mulla ole vauvoista tietoakaan, muuta kuin unissani. Viimeyönä näin kahteen otteeseen unta, että olin raskaana! Sit olin vihainen unessa, itkin ja raivosin taas ja sit taas olin raskaana. On se jännää, miten monenlaista unta sitä voi yhden yön aikana nähdä.
Nyt täytyy käydä katsomassa luuria, kun piippaili peräti kaksi viestiä.
Jaapa jaa, toinen oli Mieheltä ja toinen oli Elisa-kirjasta. No, Miestä on aina kiva lukea viesteinä, mutta Elisa-kirjoja minä en harrasta.
Aurinko paistaa ihanasti tuosta ikkunasta tähän koneelle ja tuntuu, että miun sormet suorastaan viuhuu vain tässä näppäimistöllä :)
Eilen oli käynyt 101 kävijää miun blogissa, kiitos vain kovasti kävijöille :)

2 kommenttia:

  1. There rеally is ɑ lot to be discovered from yօur blog sitе.

    I believe eeveryonе ѕhoսld studƴ this - It's a lightweight read through but loadeɗ fupl
    of fascinatiոg iոfo.

    my weeb page ... organic e liquid calculator

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista, enpä ihan kaikkea ymmärtänyt, niin outoja sanoja, mut kiitos :) thank you :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)