torstai 3. huhtikuuta 2014

Huominen jänskättää

Tänäänkin tuli paketteja tuonne lahjakoriin, joka on jo ihan täynnä. On sitä jänskä alkaa tyhjäämään huomenna ja availemaan bookcrossingin synttäriryhmästä tulleita paketteja ja kirjekuoria :) Mua ainakin jänskättää ihan niin kuin pikkulikkana. Ei ole kyllä koskaan aiemmin ollut aikuisiällä tällaista synttäriä :) Että on nuin paljon lahjoja odottamassa aukaisua :) Mä ihan kyynelehdin liikutuksesta, kun pääsin postilaatikolta tänään kotiin, kun oli syli täynnä lahjoja :)
Sit mua jänskättää, mitä tulen Mieheltä saamaan lahjaksi... Hän jo viime rehvikerralla kyseli mun toiveita, no tietty ois ihanaa saada joku kaunis kaulakoru, mutta hiukan epäilen, että ei sieltä sellaista kuitenkaan tule.
Tänään sain tehdä oman lahjatilaukseni, sillä adlibris.comissa oli tullut myyntiin nyt, seurauslistallani ollut uunituore Katajamäki-sarjan kirja Valoa ja varjoa Katajamäellä. Ihanaa taas päästä lukemaan kyseistä sarjaa, se kun on niin ihanan maalaisen leppoisaa luettavaa, vaikka vähän siellä on jännitystäkin mukana ollut. Kuitenkin sellainen sarja, josta tykkään:)
Eipä mulla muuta tällä kertaa. Heippa!

1 kommentti:

  1. This is one οf those essay's that make you sttop and look
    aat the actual issue beɦind what үou are reading.
    Really motivating worκ for somebody that is unfamiliar to the
    scene!

    my homepage: cheap dekang e Liquid uk

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)