lauantai 26. huhtikuuta 2014

Mulla menee hyvin

Tulin hetki sitten viikon neljänneltä käppäilylenkiltä. Tällä erää kiersinkin maantielenkkiä ja hiekkatietä takaisin kotiin. Nautin aamun rauhallisuudesta ja auringosta ja lintujen laulusta. Hurauttelipa tiellä muutamat autotkin ohitteni.

Eilen iltasella yhtä meiliä kirjoittaessani tirautin vielä yhdet itkut, mutta se tuntui jopa puhdistavalle nyt, kun asiasta on kulunut jo päiviä. Eilen myös laitoin Hänelle facessa viestin, että voitaiskos jossain vaiheessa chattailla tästä jutusta, ettei vaan mitään jää hampaankoloon rahisuttammaan. Pelkäsin ihan pirusti, mitä Hän vastaa viestiin, mutta ihan asiallinen viesti tuli ja hän on halukas joku sopiva hetki chattaileen asioista. Minä olin mielissäni :) En halua jättää mitään ikäviä asioita mieleeni, vaikkei mulla kyllä Hänestä mitään pahaa sanottavaa olekaan, Hän on ihana mies, mua vaan alkoi yksinkertaisesti vituttaan oma olotilani, kun en todellakaan voinut hyvin, kun en päässyt kunnolla lenkeille. Väsyin :(
Nyt on huomattavasti parempi olotila, kuin alkuviikosta oli. Olen taas hippusen onnellinen. Aion nauttia vapaudestani ja tehdä asioita, joista pidän, eli aamulenkit on tulleet takaisin :) jes jes jes!!!!

1 kommentti:

  1. *tapu tapu* aamulenkeille ja auringolle ja onnellisuudelle ja ja ja SINULLE!! <3

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)