maanantai 7. huhtikuuta 2014

Synttäriviikoloppu

Mennyt viikonloppu hujahti todella nopeeta ohitse :)
Perjantaina olin porukoiden kanssa Keskisellä, käytiin syömässä, kun sain ilmaisen synttärilounaan ja minun toiveeni mukaan oli ihanaa perunamuussia ja uunilohta ja siihen kylkeen eri salaatteja ja vettä juomaksi, niin ei sitä muuta tarvinnut. Oli kyllä ihanan hyvää ruokaa! Ei voi kuin kehua!
Si tietenkin käytiin myös romupuolella shoppailemassa. Porukat ensin oli suunnitellut ostavansa mulle pöytätiskikonetta, mutta katsottiin, että on ulkoa niin iso rohjake ja sisälle ois mahtunut vain pienet ruokalautaset, että sanoin ajatuksen olleen hyvä, mutta toivoisin jotain muuta. Sainkin tilalle tehosekoittimen, eli kauniimmin sanottuna blenderin ja sitten vielä uuden vohveliraudan :) Siinähän sitä lahjaa oli jo ihan tarpeeksi! Itse ostin itselleni biologiselta isältä samallani rahalla uuden kameran, vaikka jouduin hiukan itsekin sitä kustantamaan ja sit ostin tietenkin kameraan muistikortin ja lisäksi vielä kympillä kolme cd-levyä poppista autoa varten ja ihanan Cheekin levyn. Kyllä olenkin kuunnellut tuota Cheekkiä aika paljon, että jotkut kappaleet soi jo mielessä ihan kiitettävästi :)
Käytiin sitten myös ruokapuolella ostoksilla ja sinne meni vain alle 50 euroa, vaikka tavaraa oli kolme pussillista :) Porukat poikkesivat luonani synttärisuhveella ja sitten jäin itsekseeni valmistautumaan iltaa varten. Miestähän minä odotin luokseni. Kerkesin siinä huilailla ja katsella töllöä, ennen kuin Mies ehti luokseni. Sain ruusuja, Nipsu-mukin, suklaarasian, eurojackpotlapun, toivomani Iso-nimisen kirjan, kauniin kortin kauniissa ruusu-pussukassa. Siinähän sitä oli lahjaa ihan riittämiin. Ai niin ja porukoilta sain lapullisen lottoa(siitä sain tänään 15 euroa, kun kävin ärrällä). Eurojackpot ei tuonut mitään. No, olihan siinä tarkastamisen ilo.
Rehvit Miehen kanssa hujahti taas pikkutunneille, mutta Mies ei vieläkään jäänyt yöksi. No, hänellä on oma aikataulunsa tämän tapailun suhteen ja siihen minä olen ollut alusta saakka valmis, en halua hätiköidä, enkä ahdistella Miestä millään tapaa. Kaikki suttaantuu kyllä aikanaan. Vaikka olisihan se jo ihanaa viettää koko yö Miehen kainalossa ja herätä Miehen vierestä, niin kyllä sitä ihanuutta jaksaa odottaa. Onhan tässä kuitenkin mennyt jo useampi kuukausi ja luotan jo Miehen. Olen uskaltanut kertoa hänelle arkojakin asioita ja hän on vain iisisti kommentoinut, että ei hän ole jättämässä minua. On hän vain niin ihanan lutunen Miehenmossikka <3
Lauantaina kävin porukoilla, muka laittamassa kuvia ifolorille teetätettäväksi, mutta se homma meni liian työlääksi, jotenka otin äiteen kameran muistikortin lainaan ja lupasin sunnuntaina veljellä käydessäni kysyä veljen vaimolta apua kyseiseen hommaan. Mä olin jo lauantaina ihan, että nyt on jo sunnuntai, olin nukkunut vajat 5 tuntia vain yöllä, joten ei mitenkään ihme, että sisäinen kello oli hiukan nurinniskoin :)
Sunnuntaina kävinkin sitten veljen luona katsomassa heidän vauvaa ja vähän isompaa(2vee) poitsua pitkästä aikaa. Oli kyllä mukavaa leikkiä kaksi vuotiaan kanssa ja toisaalta taas pitää sylissä parin kuukauden ikäistä pienokaista. Hän sitten rupes ähräämään kakkaa mun sylissä ja pääsinpä vielä kakka-avuksi vaipan vaihdossa, oli nimittäin niin isot ähryt,että jalkakin oli kakassa :) Olipa oikein tehokas tätittely, kun heti tul kakat vauvalta :D
No niin, sellainen e viikonloppu sitten oli. Ai niin ja silloin perjantaiaamuna avasin peräti 34 lahjaa, kun sain sen bookcrossingin synttäriryhmän kautta 32 pukettia ja sitten tädiltä ja isältä lahjapuketit. Olihan siinä avaamista, kun koko hommassa meni kaksi tuntia, pienien luovien taukojen myötä. Mutta kivaa se oli! Tänäänkin tuli vielä yksi kirjekuori sieltä ryhmän kautta :) Tämä on yhtä juhlaa koko kevät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)